Inlägg från: Mamma till många |Visa alla inlägg
  • Mamma till många

Var på inskrivning för tre veckor sedan.... Hade proverna varit dåliga borde jag fått reda på det nu eller hur... Känner mig galet trött men d är väll normalt.

• Mamma till många
    carolinheiner skrev 2015-02-26 01:28:44 följande:

Nu har lilla Conrad kommit till världen. 20.50 den 25/2 föddes Conrad. 1050 gram tung vår lille kämpe. Just nu ligger han nere på neo å är i bättre skick än vad ja trodde. Han kan andas själv men för dåligt så han ligger i respirator så han inte överanstränger sig. Kl 14 började ja känna lite mensvärk som ja trodde va magknip. 1,5 timmar efteråt va dom så starka så ja fick en brikanyl spruta. 18.30 va vi nere på förlossningen å klippte cerklagen. Å 20.50 va han ute på 1 ordentlig krystvärk.

Just nu är ja världens sämsta mamma som inte vill ta till sig sitt barn. Klart de e normalt när allt går så snabbt å sen blev han bortkörd å vi ligger här uppe å han där nere. Allt e så overkligt :( en ny period med annat kämpande väntar oss.. Idag gick vi in i v 27(26+0).

Nä men grattis!!! fick min sista tös i v 32 å jag kände åxå att det var svårt att förstå i början att bäbisen redan var här. Det tog tid för man inte riktigt var mentalt förberedd men d kommer ska du se. Ge dig lite tid ta hand om er kramar
Svar på tråden BF Juni 2015