BF Juni 2015
Hej
Jag hoppar in här, har bf i juni:) jag är även med i tråden "bf april 2014" har alltså en son som blir 6 mån idag, o han ska bli storebror!:) grattis till er alla!!!!?:)
Hej
Jag hoppar in här, har bf i juni:) jag är även med i tråden "bf april 2014" har alltså en son som blir 6 mån idag, o han ska bli storebror!:) grattis till er alla!!!!?:)
Hur tidigt behöver man börja tänka på hur man sover? Jag har läst att på rygg och på högra sidan ska undvikas, och även 1177.se nämner det. Jag har sovit på rygg fram till idag (v12) men när borde jag börja lägga mg rätt?
Ska nog köpa en gravidkudde. Jag vaknar aldrig på vänster sida som jag lagt mig.
Jag ska på ul nästa tisdag.. Det blir spännande då jag inte riktigt vet vilken vecka:) min mens hann inte komma igång efter sonen som är 6 mån:) tror att jag går in i v 12, då jag hade en liten blödning i slutet av aug! Som sagt, spännande:)
Jag ska på ul nästa tisdag.. Det blir spännande då jag inte riktigt vet vilken vecka:) min mens hann inte komma igång efter sonen som är 6 mån:) tror att jag går in i v 12, då jag hade en liten blödning i slutet av aug! Som sagt, spännande:)
Låter lite som ischias nerven.. Den kan svullna upp å hamna i kläm när fogarna börjar :( köp eller låna ett foglossningsbälte å se om de blir bättre.. Tänk på hållning å hur du lyfter å reser dig.. Googla foglossning så finns de å läsa om hur man ska göra för att underlätta för fogarna. :) besök sjukgymnast å få övningar å hjälp :) ja har tecknat trygg hansas extra gravidförsäkring.