• Kies79

BF Juni 2015

under v 5, 6 så mådde jag mest illa och var trött. Nu är det blandat, ena dagen mår jag illa, nästa bra. Men under hela tiden har jag varit otroligt trött. Sen vaknar jag fler gånger under natten. Vaknade kl 02 och måste gå på toa och sen vid 06 igen. Blir tokhungrig om jag inte äter med typ 2-3 timmars intervaller. Har laddat upp på jobbet med yoghurt och frukt å det är tur att jag kan äta på kontoret annars hade folk fattat misstankar. I natt var jag tvungen att gå upp igen 40 min efter jag varit på toan, käkade fil och hjortronsylt. Sen direkt efter toan kl 06 var jag tvungen att äga igen, leverpastejmacka med gurka. Just detta och clementiner är mina cravings, annat är jag typ inte ens sugen på.

• Kies79

Har varit på KUB idag, är så lättad och glad. Allt såg bra ut och värdena var bra. Fick se en otroligt sprattlande liten krabat som studsade runt i magen och sen sög på tummen. Helt fascinerande att man kan se små händer gripa ?? Blev framflyttad 4 dagar och RUL bokat till mitten av jan.

• Kies79
    Whizzer skrev 2014-12-28 23:40:16 följande:
    På pricken!
    Samma här, vaknar runt 3 tiden men har hunnit snurra runt några varv i sängen redan. Blir liksom klarvaken? Sen kan jag inte somna om. Är mkt törstig nu, har jag legat vaken ett tag så kommer hungern. Sovit middag flera gånger under julledigheten ibland 2ggr per dag men inga problem att somna, antar att det behövs mer sömn. V 15+5 nu.
  • Kies79
    avenell skrev 2014-12-29 10:08:33 följande:

Hur är era bröst? Har de vuxit?

Mina bröst ser ut och känns precis som vanligt, dr har inte blivit större alls. Jag har inte tänkt på det förrän jag läste i appen att det är vanligt att de har växt en till två kupstorlekar när man har nått vecka 18.

Jag är inte angelägen om att brösten ska bli större, mest nyfiken på hur ni andra upplever! :)

De har vuxit lite grann, har små bröst sen tidigare men behöver nog köpa en bekvämare nu än vanliga push up
Svar på tråden BF Juni 2015