Inlägg från: johe01529 |Visa alla inlägg
  • johe01529

BF Juni 2015

Hej!
    Ny i tråden men vill gärna haka på!
    Jag är gravid i vecka 15 (14+1) och beräknad till den 22 juni 2015. Första barnet, gift och håller på med ett husbygge som ska bli klart till slutet av januari. Bor i Enköping och jobbar som sjuksköterska men är just nu sjukskriven pga illamående och kräkningar som nu har börjat lätta en aning tack och lov. Berättade för de flesta väldigt tidigt då the cat is out of the bag när man kaskadkräks i vecka 6.
    Gjorde ett tidigt ultraljud på en privat klinik i vecka 11 och blev då tillbaka flyttad 2 dagar. Jag skicka ut ultraljudsbilden med årets julkort så vissa fick veta på den vägen.
    Utöver illamåendet har det varit trötthet små krämpor och lite gråtmildhet som drabbat mig. Har varit dålig på att ta magbilder då jag inte tycker att det syns något än.

Min bm sa också att man kan sluta med folsyra i vecka 13.

• johe01529

Mina bröst har definitivt vuxit, tycker de spänner och svider. Har ganska stora från början men har fått byta från E till G nu när jag tog chansen på mellandagsrean. Tycker mest de är i vägen men maken tycker det är kul.

Har tittat en massa på barnvagnar men har bestämt för att inte åka ut för att klämma och känna förrän efter RUL.

Svar på tråden BF Juni 2015