• cher82

BF Juni 2015

Hoppar också gärna in här.
    Plussade i morse efter 17:e försöket! :)
    BF enligt FL:s uträkning borde vara 29 juni!
    Har en son som är född 2012.

• cher82
    Alvolina skrev 2014-11-10 18:24:35 följande:

Känns som att ni är så himla långt före :/ är det vara jag som är i v.8?

Är också i v.8 (7+1)
  • cher82

Känner att jag ligger så långt efter er alla i graviditeten men äntligen v.13 (12+0) idag! :)
    Var dessutom och gjorde vul i onsdags och fick se lillhjärtat, så nu vågar jag nog pusta ut lite och tro att detta ska gå vägen!

• cher82
    Beatrissan skrev 2014-12-17 18:47:39 följande:

Är det någon mer som har huvudvärk? Har sprängande huvudvärk till och från allt från en timme till en hel dag i en -två veckor nu... Kollade trycket hos bm igår och de va normalt (120/70). Hon mena på att det är vanligt i graviditeten..... Men jag vet inte...

Föra graviditeten var mycket bättre än va den här hittills varit. Någon mer som har huvudvärk eller hört att det är vanligt? (har aldrig haft ont i huvudet tidigare om jag inte haft feber o varit sjuk)

Jag har också en hemsk huvudvärk några ggr i veckan.

Min sitter på högra sidan av huvudet och ner i nacken!

Inte kul alls! :(
  • cher82

Tycker också det är så svårt med namn. Sonen heter Malte och när vi väntade honom vart det bara Malte eller Sixten som jag kunde tänka mig. Nu "snodde" syrran Sixten till sin grabb så nu står jag helt utan pojknamn. Många fina men inget dom känns 100%
    Flicknamn har vi några. Ingrid bl.a. efter sambons farmor som gick bort i sommras, sen har vi pratat om Irma, Selma, Hilma, Ester, Lovis och Judit!

• cher82
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 14:33:42 följande:

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Men usch så jobbigt! All styrka till er!
  • cher82

Jag har också varit sjukligt trött, tillslut tog läkaren lite prover och det visade sig att jag hade stor brist på B12 och D-vitamin! Har käkat medicin typ 2 veckor nu och är så otroligt mycket piggare nu! Just D-vitaminbrist var vanligt nu sa läkaren då vi inte sett solen mycket i höst/vinter.

• cher82
    Whizzer skrev 2015-03-12 22:04:00 följande:

Wohoo Ullared imorrn!

:) Vi åker dit på söndag! ;)

Hoppas du fyndar mycket kul! :)

Nu ska jag iväg till BM och lyssna på lillplutts hjärtslag för första gången! <3
Svar på tråden BF Juni 2015