Inlägg från: Theresetesstessan |Visa alla inlägg
  • Theresetesstessan

BF Juni 2015

Går in i vecka 15 på söndag och jag har med ofta ont i nacke och kraftig huvudvärk. Kan hålla i upp till 4 dagar men spänning i nacken är fortfarande kvar.

• Theresetesstessan

Har med bf 20/6, första graviditeten, känner exakt vart bebisen ligger och känt sprattel 2 ggr. Och idag blev det bekräftelse av att jag hade rätt. Köpte en doppler från clearblue och hittade hjärtljuden på första försöket.

• Theresetesstessan

Vikarien det är nog växt värk. Jag har haft samma problem i över en vecka och igår var jag och sambon på sjukhuset för att kolla så allt var okej. Det var det men livmodern var sjukt öm både inifrån och utifrån. Och jag är också i vecka 16.

• Theresetesstessan

Jag har haft så fruktansvärt ont att jag undvikit att röra på mig för då känns det värre. Samma här kissar jätte ofta, ibland så tätt som en kvart imellan, känns som om det lindrar när blåsan är tömd. Och igår tog de alla prover och urinprover som gick. Och fanns inga fel och bebisen hade världens gymnastik i magen. Så den var pigg. Läkaren tyckte bara att jag skulle ta alvedon och fortsätta vila. Men förstår din oro var samma här.

Svar på tråden BF Juni 2015