Inlägg från: LillaSandy |Visa alla inlägg
  • LillaSandy

BF Juni 2015

Jag bor i norrbotten och åkte till Finland och gjorde ett privat ul i v 11. Då kollade bm även nackspalten. I mitt landsting NLL får vi inte göra kub eller något annat innan rul. Nu får jag mitt nästa ul i v 19. Är så glad att vi åkte till Finland och hon var så duktig.

• LillaSandy

Ja bm pratade svenska med oss :) kostade 60 euro och det var det lätt värt! :) fick med film och bilder på usb. I Sverige på rul komer jag få betala 100 kr per bild om jag vill ha några.

• LillaSandy

Jag fick stopp i magen av niferex då jag tog dem varannan dag, kunde inte gå på toa på över en vecka. Nu äter jag niferex varje dag och tar en dos lactulos varje dag till frukost och det fungerar! :) Jag är ännu hård i magen men den är inte alls trög på samma sätt som innan. Jag tycker det här känns helt okej!

• LillaSandy

Enligt min bm så höjer inte blutsaft järnvärdet tillräckligt. Men många bm är ju emot hälsokost verkar de som, så man vet kanske inte vad man ska tro, 

• LillaSandy

Läste nu någonstans att man kan få öronsus då man har blodbrist. Har haft ett hb på strax över 100 och hörde då pulsen i örat under nån veckas tid. När jag sen har börjat äta niferex så har öronsuset försvunnit. Har inte tidigare kopplat ihop det med lågt hb men nu då jag läste det här så kan jag se kopplingen. Nån annan som upplevt samma?

Svar på tråden BF Juni 2015