Inlägg från: Pyssilullan |Visa alla inlägg
  • Pyssilullan

BF Juni 2015

Hejsan :)
    Får jag hoppa in här hos Er= Jag har tidigare varit med i gruppen för BF MAJ, men igår på Ultraljudet så flyttades jag nästan 3 veckor (!)
    Så mitt BF är nu 1 Juni! :)

Har alltid trott att jag skulle gått in i vecka 20 nu, men jag är alltså i vecka 17!
    Magen är fortfarande inte så synlig och jag har ännu inte berättat något för släkt och vänner, endast familjen vet!
    Jag är 30 år och väntar mitt tredje barn, men jag har även 2 bonusbarn! Så vi kommer få 5.e barnet till familjen och jag min sambo.

Så spännande! Mina döttrar är nu 7 och 10 år! så detta blir en sladdis!

• Pyssilullan

Hej igen, vet inte om någon såg mitt tidigare inlägg - men jag är iaf ny i tråden.

Bf 1.a juni - tredje barnet !

Blir en liten sladdis då mina äldre tjejer är 10 och 7 år, själv är jag nybliven 30 åring!

Blev flyttad 3(!) veckor bakåt av rul - så är nu i vecka 17 (16+6) ist för 20 som jag trodde!

Ska göra tillväxt ul om två veckor igen ????

Någon som börjat handla ännu? Vi ligger lågt men har ändå hunnit med bilstol, åkpåse, lite kläder, vagnmobil osv!

Säng ärver vi syskonens ????

Mår för övrigt toppen o har haft turen att inte må illa en enda dag!

• Pyssilullan

Panik har jag verkligen inte med att handla, är långt till 1.a juni, men jag handlar o handlar för det är så kul! Jag kan inte låta bli!

De bästa ja vet att få strosa bland babykläder o saker!

• Pyssilullan

Vecka 18 nu med tredje barnet, känner inget ännu men bm sa att de bör komma snart. Gjorde Rul i vecka 16, o ska göra ett till om en vecka, spännande! Mår bra men lite nedstämd över dålig hy o känner mig småtjock bara...

• Pyssilullan

Jag har också rul 8.e!

jennifergrand skrev 2014-12-28 20:02:52 följande:

Jag ska på RUL den åttonde januari men har redan varit på två privata UL. Tror vi har skrivit lite om det innan? Jag som bor i Oslo, kan hända att jag blandar dig med nån annan

Är det ditt första UL?

• Pyssilullan

Går in i vecka 19 imorgon, o har Bf 1.a juni

Du då?

jennifergrand skrev 2014-12-28 21:47:48 följande:

Vad kul!! Vilken vecka är du i?

• Pyssilullan

Jag är också flyttad från maj :) - datum 1.a juni, mitt tredje barn men familjens 5.e då jag även har två bonusar! Kul att följas åt!

Pusselbiten86 skrev 2014-12-30 22:41:02 följande:

Hej hej.

Kikar in här efter att idag blivit flyttad från maj till juni

Så mitt BF är 2 juni, och vi väntar en flicka

Detta blir mitt 5:e barn.

Har 4 pojkar sedan innan och sambon min har 3 flickor sedan tidigare

Detta blir vårt andra gemensamma

Fråga gärna om ni undrar något. Bor i Skåne, Kristianstad.

• Pyssilullan

Passerat halvtid - Äntligen!
    Har BF 1 juni, och ska på RUL nr 2 på fredag :)
    När tänker ni köpa vagn?

Svar på tråden BF Juni 2015