• Tanya6

BF Juni 2015

Jag är gärna med här:)

Är beräknad till 28/6, än så länge. Ska på rul nästa tors, så får se om det ändras.

Detta är min tredje, har två tjejer sen innan.

• Tanya6
    Milie skrev 2015-01-25 08:46:02 följande:

Hoho! Jag är ju någonstans mitt i smeten (BF 13 juni) och har nu gått HALVVÄGS! Sjukt coolt. Tiden går fort men ändå långsamt eftersom jag har RUL imorgon. För första gången i graviditeten är jag liiite nervös.

phpcnVnss90531.jpg

Vad sent du får göra rul. Jag gör mitt på tors, är då i v18+3. Är stundom ångestladdad, stundom förväntansfull :D
  • Tanya6
    Milie skrev 2015-01-26 09:35:05 följande:
    Det vore coolt, men jag tror verkligen inte att de har tekniken här i lilla Örnsköldsvik. Jag studerar i Umeå och där har vi fått undersöka varandras hjärtan med ultraljud och då fick vi se 3D-läget på den maskinen, så i Umeå finns det. Jag kommer dock inte åka dit för det. Jag tycker det är nog coolt med 2D, hehe.
    Så du bor i ö-vik och pendlar till Umeå? Jag undrar bara eftersom jag bor i Umeå :)

Jo, jag tror de har både 3d och 4d här, men jag har bara fått vanligt 2d innan. Jag ska fråga om de kan göra 4 eller 3D på tors :) men det beror nog på om inte de apparaterna är upptagna
  • Tanya6
    Milie skrev 2015-01-26 14:12:43 följande:

Lurven såg då bara fin ut och barnmorskan tror att vi nog får kalla den Lurvan istället. Hon är inte säker eftersom bebisens rumpa var tryckt in bak mot min rygg. Min livmoder är lite tippad bakåt och det är där i "bakåt-tippen" som bebisen hade rumpan. Men BM tror flicka hur som helst!

Vad roligt :) skönt att det gick bra. Hoppas det går lika bra för oss på tors.

Grattis till flickan :)
  • Tanya6

Allt gick bra :D allt såg bra ut. Blev tillbakaflyttad 3 dagar så bf är 1/7. Får jag vara med ändå :)

• Tanya6
    Gummsan skrev 2015-01-31 14:08:26 följande:

Bara jag som ännu dör av trötthet och orkeslöshet varje dag??

Ja! Och sömnbristen har kommit som ett brev på posten :(. Ibland vaknar jag redan kl 2 på natten och ligger vaken till jag ska upp vid 7
  • Tanya6
    carolinheiner skrev 2015-02-26 13:26:20 följande:
    De gör de.. Men de kommer de känner ja :) han mår jätte bra. Klarar sig på bara respirator utan extra syre. :) å i morse ville han inte ligga på rygg mer utan vill vända sig å blev arg när han inte kunde själv. Så han blev inpackad å lagd på sidan å då blev han nöjd igen å somnade om :)
    Vad skönt att det har gått bra under omständigheterna. Har tänkt mycket på er.

Och ett stort grattis <3
Svar på tråden BF Juni 2015