• suss85

BF Juni 2015

Har ni börjat handla till era små? :)

• suss85

Oki! Väntar mitt andra barn. En flicka den här gången ? och det kliar så i fingrarna! Klänningarna nästan hoppar på mig. Men har bara köpt 1 klänning ännu. Tänkte att jag skulle kolla igenom kläderna sonen hade. Men om jag inte minns fel är det mesta blått!

• suss85
    GrönTröja skrev 2015-05-31 13:01:55 följande:

Måste man vara öppen för att vattnet ska gå? *förstföderska funderar*

Hej "grönTröja"

När jag väntade min son gick vattnet hemma klockan halv 5 på morgonen efter en lugn natt hade inga känningar alls

Vid halv 10 va jag öppen 4cm... har tyvärr ingen koll på om jag var öppen när vattnet gick... isånnafall hade jag öppnat mig utan att känna av nått. :)..
  • suss85

Vattnet gick på mig i min första graviditet. Jag hade vart och kissat onkom tillbaka o la mig i sängen och tänkte vaa glömde jag torka mig. Reste mig upp o då vart det flod. Jag klarade resan in till förlossningen på 1 timma... dum dom jag var tänkte jag inte på sätet i bilen, dock klarade de sig. Men när jag reste mig jiiisses jag vart sjöblöt o stod i en pöl på parkeringen. ???? sen sippra det yttligare vatten så det var nog ganska mycket vattnen där inne. Bebis vart född 8 timmar efter vattenavgång ?. Hoppas på samma med bebis i magen :)

Svar på tråden BF Juni 2015