Inlägg från: Malinzzon |Visa alla inlägg
  • Malinzzon

BF Juni 2015

Hej!

Hoppar in i denna tråden. Plussade tre ggr förra veckan, har dock inte haft så många symptom än, bortsett från extremt fett hår, blivit finnig och dragningar i ljumskarna. Någon annan som har liknande?

Lill-Smurfen, ett magiskt växande frö!
  • Malinzzon
    Wilbes skrev 2014-10-06 17:45:58 följande:

Jag hinner knappt kliva ut från duschen innan mitt hår är lika fett igen.... och finnar till förbannelse... ont i magen, och legamenten. Fast jag har fler symtom som illamående och trötthet också.

Började misstänka graviditet förra helgen då jag blev öm i korsryggen, är aldrig det annars. Första illamåendet kom visserligen imorse, och har "bara" extra känsliga bröst.
  • Malinzzon

Vi har berättat för våra föräldrar nu i helgen eftersom det är första barnet :)

• Malinzzon
    Pyret2015 skrev 2014-10-07 07:15:02 följande:

Jag vill också var med i er grupp!

Plussade precis.

BF 14 juni, 35 år, fjärde barnet, Småland

(Skulle någon vilja lägga till mig i BF listan)?

Jag vill också gärna in på listan :)

BF 5 juni, 25 år, första barnet, Skåne
  • Malinzzon
    VioloLaviose skrev 2014-10-08 09:52:55 följande:

Vill någon lägga till mig? Skrev häromdagen men jag verkar inte fastnat på listan hehe ...

Femte barnet bf 15 juni bor i Skåne

Jag skrev också häromdagen men kom inte heller med :)

BF 5 juni, 25 år, första barnet, Skåne :)
  • Malinzzon

Jag ska på hälsosamtal den 17:e oktober, men det känns så långt dit! Jag jobbar som fritidspedagog på en F-9 skola :)

• Malinzzon
    Pyret2015 skrev 2014-10-08 15:53:47 följande:

Har ni andra börjat äta Folsyra än?

Jag började äta Tillval Folsyra samma dag som jag fick veta att jag var gravid. Enligt bm skulle jag börjat med dem tidigare..?
  • Malinzzon

Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)

• Malinzzon
    Fröken1987 skrev 2014-10-09 11:02:41 följande:

[quote=74136346][quote-nick]Malinzzon skrev 2014-10-09 09:57:51 följande:[/quote-nick]Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)

[/

Ja, han är med på allt:) och ser man ett hjärta slå vill man ju dela glädjen.

Jag ska också på VUL 17/10.

Känns nervöst! ska din partner inte vara med?

Jag vill gärna att han är med, han velar lite och undrade om det är vanligt att pappan är med. Det är vårt första barn så allt är nytt :)
  • Malinzzon
    VioloLaviose skrev 2014-10-10 10:39:23 följande:

Fler som fryser? Usch är så frusen av mig... Och började hugga i livmodern idag. Börjar bli orolig nu :'(

Jag fryser också jättemycket, för att sedan bli jättevarm, typ feberväxlingar. Jag har dragningar i ljumskarna, gör ibland jätteont när man reser sig för fort.
Svar på tråden BF Juni 2015