BF Juni 2015
Hej!
Hoppar in i denna tråden. Plussade tre ggr förra veckan, har dock inte haft så många symptom än, bortsett från extremt fett hår, blivit finnig och dragningar i ljumskarna. Någon annan som har liknande?
Hej!
Hoppar in i denna tråden. Plussade tre ggr förra veckan, har dock inte haft så många symptom än, bortsett från extremt fett hår, blivit finnig och dragningar i ljumskarna. Någon annan som har liknande?
Jag hinner knappt kliva ut från duschen innan mitt hår är lika fett igen.... och finnar till förbannelse... ont i magen, och legamenten. Fast jag har fler symtom som illamående och trötthet också.
Vi har berättat för våra föräldrar nu i helgen eftersom det är första barnet :)
Jag vill också var med i er grupp!
Plussade precis.
BF 14 juni, 35 år, fjärde barnet, Småland
(Skulle någon vilja lägga till mig i BF listan)?
Vill någon lägga till mig? Skrev häromdagen men jag verkar inte fastnat på listan hehe ...
Femte barnet bf 15 juni bor i Skåne
Jag ska på hälsosamtal den 17:e oktober, men det känns så långt dit! Jag jobbar som fritidspedagog på en F-9 skola :)
Har ni andra börjat äta Folsyra än?
Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)
[quote=74136346][quote-nick]Malinzzon skrev 2014-10-09 09:57:51 följande:[/quote-nick]Har en fråga, brukar er partner vara med när ni gör VUL? Har bokat in VUL den 17/10 :)
[/
Ja, han är med på allt:) och ser man ett hjärta slå vill man ju dela glädjen.
Jag ska också på VUL 17/10.
Känns nervöst! ska din partner inte vara med?
Fler som fryser? Usch är så frusen av mig... Och började hugga i livmodern idag. Börjar bli orolig nu :'(