BF Juni 2015
Fy vilket illamående jag har. Har kräkt två gånger idag. Hoppas inte det blir som med sonen. Då kräkte jag varje dag flera gånger från v.7 till förlossning i v. 38.
Fy vilket illamående jag har. Har kräkt två gånger idag. Hoppas inte det blir som med sonen. Då kräkte jag varje dag flera gånger från v.7 till förlossning i v. 38.
08.35 Mår så illa av både grav.hormoner och nervositet.. Ställer in mig på missfall men hoppas på ett mirakel! vul strax! Skakar... ![]()
Update: fostret lever men är 6+2 idag. Hjärtat pumpade på bra! Alltså en felberäkning av grav.längden! Blödningen beror förmodligen på att jag har svamp. Så nu ska jag behandla med pevaryl.
Lycklig idag!
Såhär såg mina stickor ut idag på BIM. Nu ser man även på gravidkollens. 
Hej! Jag hoppar gärna in här om det är ok? :) jag och min sambo fick i april veta att vi inte kan få barn naturligt och i slutet av september började jag hormonbehandlingen för IVF försök. Jag åt i 2 v tabletter för att få igång mensen (är otroligt oregelbunden) och i 2 veckor nedreglerade jag med nässpray. 3 dagar innan jag skulle börja med sprutor hade mensen fortfarande inte kommit. Jag ringde min läkare som bad mig ta ett test. Jag va gravid! Tog 4 test för att vara säker. Undersökning i torsdags visade att jag va i v9 :) jag har haft många symptom med de trodde jag ju naturligtvis berodde på hormonbehandlingen. Bf är 3 juni :)
Hoppar också gärna in här.
Plussade i morse efter 17:e försöket! :)
BF enligt FL:s uträkning borde vara 29 juni!
Har en son som är född 2012.
Förra graviditeten kräktes jag dagligen mellan v7 och v18 med ett uppehåll på ca två veckor v12-14. Kräktes för det mesta före frukost på slutet. Men mådde inte så illa ändå. Är värre som nu, att må illa och känna att det står upp i halsen men det kommer inget.
Inatt drömde jag att jag kände en fot sparka på höger sida i magen. Drömmer aldrig lika mycket som när jag är gravid :)
Ja, precis! Var så skönt. Känns konstigt att säga att det var skönt att kräkas men då var det så :)
Kunde äta direkt efter också. Nu är det väldigt få saker som funkar att äta istället. Hoppas det inte håller i sig lika länge som sist...
Hej tänkte kolla om man kunde hänga på här. Fick ett plus helt oplanerat efter en längre tids sjukdom. Bf 13juni.