Inlägg från: Ettplusettlikamedtre |Visa alla inlägg
  • Ettplusettlikamedtre

BF Juni 2015

Det finns ju dem som gör ul varje vecka pga av att de måste av olika skäl. I min personliga åsikt/uppfattning så tror jag inte ul är farligt, det ger säkert en viss strålning men som sagt de finns dem som gör varje vecka pga av att de måste det. Jag tror mesta dels att de är en kostnads fråga för landstinget. Ja menar de kan ju inte vara speciellt billigt att göra ul? Jag kan ha fel, men de är så jag tror. Sen tror jag oxå att man får försöka lita på kroppen (även om det är svårt, jag är själv sån att jag inte gör det, med tanke på att jag vid ul v13 förra gången fick se ett dött foster. Min kropp hade inte hunnit stöta ut det själv eller förstått att jag fått mf)

• Ettplusettlikamedtre
    Whizzer skrev 2014-11-14 18:56:10 följande:

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde MVC Skäms 
    Har ju inte velat ringa för tidigt, förra gången hann jag ju knappt lägga på förrän jag fick missfall Rynkar på näsan

Hur som helst, datum för inskrivning och KUB bokades direkt, så nu blir det några långsamma veckor innan det är dags för besked om det gömmer sig något därinne eller inte *håll tummarna*

v 9 (8+4) idag Glad

Håller mina här borta med :)
  • Ettplusettlikamedtre

Många med svarta katter, vi har oxå en liten Donna som vi hoppas ska gilla pyret sen. Det som är bra är att hon är "husses tjej". Ingen knä katt heller.. Men vi håller tummarna på att hon gillar pyret

• Ettplusettlikamedtre
    Vixis skrev 2014-11-16 16:21:47 följande:

Fick missfall inatt, kommer därför inte längre följa denna tråden ????

Ursh, beklagar verkligen.. Ta hand om varann!
  • Ettplusettlikamedtre

Fy fasen, idag är min värsta dag på hela graviditeten. Mår pecka och ska straxt gå hem från jobbet.. Hoppas på och få må bättre snart igen!

Svar på tråden BF Juni 2015