• Lg85

BF Juni 2015

Amfam skrev 2014-10-03 22:44:00 följande:

LG85:

Känner igen mig mycket i det du skriver. Jag har också haft en del problem med matlusten, vilket jag även hade förra gången. Och har också vaknat av det där nedrans illamåendet.

Mådde inte illa förrän v 6-7 förr gången, men nu mådde jag illa innan BIM och det är bra mycket värre än sist. Urk! Mina bästa knep hittills är riktigt starka minttuggumin, som jag byter ut innan de hinner tappa smaken.

Står ganska låst ibland på dagarna och är så nervös att jag ska kräkas vid fel tillfälle. Har du några bra knep du kan dela med dig av?

Jag tuggar tuggummi i alla dess former. Mår illa å får halsbränna först kvällstid så har inte oroat mig för kräkning än.

Känns som de kom tidigt m halsbränna haft de i ca 2 v och är bara i v 5 (4+3)
  • Lg85
    skorstenen skrev 2014-10-05 18:51:41 följande:

phpcADkjq42256.jpg

morgonens test överst

Nyss taget de andra

Måste va nått fel på testet?

Varför tror du de är fel? Syns dubbla steck på båda tycker jag. Gissar det planterats ett frö hos dig
  • Lg85

Sjukhuskläderna är allt bra på att dölja saker ;) Kollegan dolde sin kula tills hon gick på havandeskap en av sina grav.

Känner oxå att jag svullnar av och till, gjort sen veckan innan plus. Köpte nya byxor pga stor viktnedgång å veckan efter passade dem inte men tänkte inte på dä då. Men nu är de ok att ha vissa dagar. Får knäppa upp en knapp i jobbyxorna ibland oxå. Em är värst.

Igår fick jag slängt mot mig här hemma att sambon inte är på samma plan som mig när de gäller graviditeten. Mycket tårar. Hoppas han kan ändra sig för jag orkar inte gå igenom en abort igen...

• Lg85

Oplanerat. Men haft oskyddat sex i 2,5 år nu å vi har pratat mkt om barn å ffa min längtan.

Igår sa han att han ville ta bort facebook för att som hade med barn å göra ger han sån ångest att han inte vill va hemma eller på jobbet eller göra nåt. Samtidigt sa han när jag plussa att han acceptera att jag ville behålla och förra fredagen trodde jag han landa i de hela..

Abort finns inte på kartan för mig nu. Gjort de en gång m samma kille å funderar å ångrar de fortsatt ibland. Efter 6 års förhållande blir de nog mer smärtdammt

• Lg85

Åh försöker hitta inlägget om fb gruppen. Vill nån hjälpa mig eller adda mig?
    Linda Gustafsson har en bild på mig som barn, röd å långhårig :-P

• Lg85

Börja m Folsyra när jag plussat.

Tror magen är känsligare x 1000 nu. Knappt nån mat dagtid smakar men har tuggbehov. Med tanke på att jag ätit/äter lchf vill jag undvika sötsaker men idag funkade det inte m tuggummi. Köpte sockerfria hallonlakritsskallar, aj aj va uppsvälld å gasig.. Bita ihop födelsedsgskalas för mig nu ikväll

• Lg85
    TinkyWinky skrev 2014-10-08 18:30:28 följande:
    den är hemlig, det är mig du ska lägga till. heidi römer :) 
    ? Kewin 9/7-09 ? Theo 9/1-13 ? Bebis BF, 14 Juni 2015 ?
    Heidi jag addar dig. Linda gustafsson
  • Lg85
    joseeffin skrev 2014-10-09 16:44:57 följande:

Har det skapats ngn fb-grupp?

Japp, adda Heide Römer på fb och meddela henne ditt namn här på tex pm så lägger hon till dig
  • Lg85
    Lg85 skrev 2014-10-09 16:52:53 följande:
    Japp, adda Heide Römer på fb och meddela henne ditt namn här på tex pm så lägger hon till dig
    Heidi
Svar på tråden BF Juni 2015