Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

BF Juni 2015

Det efter längtade ultraljudet är imorgon men känner mig skräck slagen och nervös hoppas så att den lilla ninjan i magen mår bra.

• Staffelove

Ultraljudet avklarat allt såg bra ut och vi ska få en liten pojke så nu kan man börja handla till den lille krabaten :) lyckan är total!

• Staffelove

Haloj tjejer vad svårt det är med kläder hur många Bodys behöver man den första tiden ligger på 10 st och 8 tunna byxor i stl 50/56 mina barn har int varit så stora men man vet ju inte denna gång, behöver jag handla mera kläder? En tjock tröja och strumpor kan ju vara bra på kvällen. Vad tycker ni?

• Staffelove

Fröken1987/ det är svårt att veta och hur vädret kommer att vara denna sommar. Finns ju så mycket fint att handla:)

• Staffelove

Jag har gått upp 8 kg var väldigt smal innan har blivit bred om rumpan och låren och mage förstås går upp över allt när jag väntar pojkar och med flickorna fick jag bara mage och stora tuttar;) så olika det kan vara

• Staffelove

Hej tjejer hoppas alla mår så bra som det går man har ju sina dagar som är mer jobbiga en andra men nu till min fråga känner ni ett tryck neråt ibland när ni står eller går? Det gör jag väldigt obehagligt och kan inte sätta fingret på vad det är sammandragningar får jag ibland så det vet jag hur det känns. Jag är i v25.

• Staffelove

Idag gick Jag snitt beviljat så kommer få ett datum en månad innan Bf för dag och tid känns bra och läskigt på samma gång men vet att det är det bästa för mig:) någon här inne som har gjort snitt får gärna dela med er av era erfarenheter:)

• Staffelove

Frallanz/ jag har extremt snabba förlossningar och hinner inte med smärtstillande och förra var det en planerad förlossning pga det och Dom höll inte förlossningsplanen så jag har tappat förtroendet och litar inte alls på vården till och med över läkaren bad om ursäkt för detta i dag då jag har depressioner som kommit och gått är det viktigt för mig med kontroll:) att jag hinner med att förstå vad som händer.

Svar på tråden BF Juni 2015