Inlägg från: Staffelove |Visa alla inlägg
  • Staffelove

BF Juni 2015

Frallanz/ två veckor innan Bf snittar dom och en månad innan får man Datum och tid, vi väntar en liten kille denna gång enligt ultraljudet:)

• Staffelove

Dagens Bm besök 28+4(29) SF mått 27 dåliga järnvärden order om att äta järn tabletter hjärtljud 130 så mysigt att få höra Lill killens hjärtljud. längtar så otroligt mycket efter månad Juni:)

• Staffelove

Vikarien och Frallanz/ många som inte har haft det jobbigt under en graviditet kan ha svårt att förstå en som har det ,därför är det viktig att ha stöd från dom närmaste så man inte deppar ihop, jag har också haft en jätte tuff graviditet med foglossning illamående och nu förvärkar som gör väldigt ont men det e bara kämpa på gått 29 fulla veckor (v30) idag. Förhoppningsvis så går denna siSta tid fort. Ta hand om er

• Staffelove

Thuram/ jag har svårt att tro att du skulle klara av att köra själv till förlossningen med värkar, värkar gör ont en res väg på 10 minuter kan kännas väldigt långt bort om man har ont. Skulle rekommendera att höra med någon Vän eller släkting att köra er till sjukhuset :)

• Staffelove

Pussilyllan/ då är det inte långt kvar till Bf vad skönt, tror att din arbetsgivare ska godkänna och fylla i något papper om jag inte minns fel, du får fråga helt enkelt eller ringa Försäkringskassan ;)

• Staffelove

Är så glad fick på posten idag mitt snitt datum 14 dagar innan Bf får vi träffa Vårat lilla hjärta den 11/6:) spricker av lättnad och lycka

• Staffelove

Jag har extremt snabba förlossningar och denna gång vill jag ha allt under kontroll mycket handlar om det psykiska för min del. Detta blir mitt första snitt:)

• Staffelove

Jag har 3 och väntar nummer 4:à, jag är inte förlossnings rädd och är glad över att haft vaginala förlossningar men dom två sista har varit extremt snabba att kroppen hinner inte förstå vad dom händer så då blir det bäst med ett snitt och det höll även över läkaren med om:)

• Staffelove

Frallanz/ det är så man ska tänka det går ju oftast bra och en häftig upplevelse som man får dela med den man älskar:) när har du Bf?

• Staffelove

Vincere/ jag har själv hund och bor i hus och nära skog så nej jag tycker inte att du är tokig en valp behöver ju inga promenader i början ändå endast ut och göra sina behov och strosa i gräset, men en valp är ju krävande de kan kissa inne bita sönder saker röjer runt och vill ha gos och kärlek men om ni alla i familjen hjälps åt så går det säkert jätte bra. Lycka till

• Staffelove

Älskar mina/ håller tummarna att det går bra på samtalet jag hade oxå så på rutin ultraljudet ska på ett extra för att se hur det ser ut;) har du fått gå på extra kontroller?

• Staffelove

Älskarmina/ läkarna borde förstå dig tror inte att du behöver oroa dig. Berätta bara hur du känner så brukar det ordna sig, håller tummarna för dig.

• Staffelove

Hej tjejer hur mår ni? Fler som har börjat läcka om brösten dags att inskaffa amnings inlägg känns lite märkligt med det redan nu men man vill inte ha fläckar på tröjan :)

• Staffelove

Vikarien/ vilken mardröm och orättvisa, beklagar innerligt och jag hoppas ni finner styrka att ta er igenom detta. Styrke kram till er

Svar på tråden BF Juni 2015