BF Juni 2015
Jag lyssnade häromdagen v.9+3. <3. Precis ovanför blygdbenet nästan där behåringen börjar. Väldigt tydligt hörs det.
Jag lyssnade häromdagen v.9+3. <3. Precis ovanför blygdbenet nästan där behåringen börjar. Väldigt tydligt hörs det.
Råkade klicka på enter innan jag var klar :P
..... börja berätta, men vill som sagt veta att hjärtat slår innan jag vågar berätta. Jag har KUB nästa vecka men orkar inte vänta så länge.
Den såg ju riktigt ordentlig ut :) Har du hunnit testa än?
Boka privat UL om ni är oroliga istället, så får ni en proffessionell undersökning och även se den lill* :)
Kostar inte mer än en doppler på de flesta ställen!
Idag fick jag hem min doppler, fick äntligen höra skruttens hjärtslag <3 Nu känns detta på riktigt, shit vi ska få en bebis :')
Har fortfarande några dagar kvar tills den osäkraste perioden är över men känns förhoppningsfullt när man har hört hjärtslagen idag :) 11+4. Särskilt efter att jag blödde till och från i 3 veckor i dom tidigaste veckorna..
Är då otroligt sötsugen heeeela tiden. Hur farligt är det att äta lite godis då och då? Två gånger i veckan ungefär..och inte mycket, utan kanske 5-8 bitar lösvikt. Vad tror ni? Känner mig så dålig.
Fler än jag som inte berättat för chefen än? Känner mig jätteelak som inte sakt något än men vill så gärna göra rul först.. Tror absolut han kommer ta det bra och så men känns som det blir på riktigt när jag har berättat på jobbet och just nu har jag inte fattat att vi verkligen ska ha barn. Overklig tanke på något sätt men tror det det sjunker in efter att få se den lilla :)
Bara 3 veckor kvar av "lögn", sen ska det bli skönt att släppa ut magen ;)
Går in i vecka 17 på lördag.
Har inte handlat en enda liten pryl än.. Är i vecka 17. Känner ingen stress än, vi kommer gå och handla något klädesplagg efter vi varit på rul för att fira :)
Har ju hela våren på sig sen :) sen är vi även i flyttankar så vill ju inte köpa på sig massa för att flytta ännu mera grejer ;)
Det är absolut ingen brådska. Vi hinner köpa allt och lite till ^^ jag är en sån som ändrar mig lite hur som helst så risken är att om jag köper något nu så är det inte alls det mönstret eller den färgen jag vill ha när bebisen väl kommer. 6 månader är lång tid att ändra smak på ;)
Mina bröst har blivit normala igen efter att dom blev större dom första veckorna. Lite besviken då jag är väldigt småbröstad men dom kommer nog tillbaka ;) men min högra bröstvårta kliar nå fruktansvärt, det har den gjort sen många veckor tillbaka.. Vet inte varför och inte varför bara den högra? :p
Kul att vi är ett gäng som ska på rul samma dag, ska också iväg den 8/1 :) Bara 10 dagar kvar, då blir det våran första gång att få se skrutten :)