Inlägg från: Fröken1987 |Visa alla inlägg
  • Fröken1987

BF Juni 2015

[quote=74370547][quote-nick]Liiinis skrev 2014-11-20 10:39:09 följande:[/quote-nick]Känner igen känslan! Denna jobbiga oro. Min tur ikväll så det blir en lång dags väntan.

Håller tummarna för oss båda! :)[/

Vi såg en 6 cm lång krabat som sprattlade runt och hade sig:) total lycka!!<3

Så nu håller vi tummarna för dig:)

• Fröken1987

[quote=74375180][quote-nick]Liiinis skrev 2014-11-21 01:28:21 följande:[/quote-nick]Va härligt att höra :)

Här var det också en liten livlig filur :) gjorde riktiga sparkar med benen och plockade runt med händerna för fullt :P det är ju helt otroligt att se allt det där och veta att den är så liten ändå och inuti en själv :D galet! Men så häftigt! :) vilken vecka är du i?[/

Så fin bild! Vi fick också en med oss hem, kan inte sluta titta på den!'

Så härlig känsla att se bebis sprattla runt och ha sig, otroligt<3

Vecka 13 (12+6) idag. Du då? Nu känns det på riktigt:)

Hoppas på RUL innan jul:)

• Fröken1987

Är det bara jag här som känner mig väldigt ogravid?? känns nästan som ett påhitt trots att vi såg lilla pyret för 1,5 vecka sen.

Alla symptom borta, inte ens molvärk.

Borde man bli orolig...?

• Fröken1987

tack ni som svarat, skönt att veta att man inte är ensam!!

Och grattis till er som gjort ul/kub idag!!:)

• Fröken1987

[quote=74543739][quote-nick]Beatrissan skrev 2014-12-18 20:49:52 följande:[/quote-nick]Alla värden e bra, bt 120/70, bv 125, socker normalt allt bra. Men huvudvärk. Bm säger som sagt hormonerna. Idag drack jag mkt vatten på jobbet, har faktiskt känts bättre, men svårt att säga om det berodde på det eller ej. Fick rådet att ta 2 panodil eller Alvedon á 500mg så man får en rejäl dos. Men läste att även koffein så som kaffe kan hjälpa mot huvudvärken...tror inte det är bihålorna i mitt fall heller, haft bihåleinflammation flera ggr och vet hur de känns men är superfrisk nu förövrigt

Borsta tänderna då, nån mer som har problem? Jag håller nästintill på att kräkas när jag borstar, oavsett morgon el kväll. Får kombinera med bra fluorskölj.

Och galen uppblåsthetskänsla i magen kombinerat med sug/hungerkänsla....[/

Haha jag känner igen det där med att borsta tänderna, spyr nästan varje morgon och kväll när jag borstar, men vill inte slarva pga det så kör på som vanligt:P

• Fröken1987

V18 (17+0) säger jag också:)

Och jag känner inga rörelser från benen än.. Den som väntar på något gott...!:)

• Fröken1987

[quote=74556401][quote-nick]skorstenen skrev 2014-12-21 16:03:08 följande:[/quote-nick]Målar ni naglarna? Färgar/tonar håret?[/

Målar naglarna gör jag som vanligt, och sminkar mig.

Däremot färgar jag inte håret.. Alla säger ju olika saker om det är farligt eller ej, så jag vill inte chansa!

• Fröken1987

RUL imorgon! En aningens nervöst samtidigt som jag håller på att spricka av längtan!

V19 (18+5) idag<3

• Fröken1987

Beatrissan: Tack:kr bara timmar kvar nu!!

Ja, vi kommer få med oss bild hem:)

16e är här snart också:)

• Fröken1987

Vi väntar en son!!<3 lyckan är obeskrivlig!
Svar på tråden BF Juni 2015