BF Juni 2015
Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.
Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan
Hej tjejer! Jag hoppade ur gruppen pga ma i lördags men hoppar gärna in igen.
Bönans hjärta slog på undersökningen idag. Är beräknad 5/6. Jag fattar INGENTING. Det var ju ett ma.. har sörjt o haft mig hela veckan
Hej tjejer!
Hoppar också med här! Jeanette är namnet, 25 år och är g
ravid med första barnet och bf den 7/6 vilket gör att jag är i v. 7 (6+4). Känns så himla overkligt och jag kan tvivla på mig själv ibland! Såg jag verkligen två streck på testet?! Inga jätte tydliga tecken på graviditet förutom ömma bröst!
Jag och min sambo har börjat fundera på att redan nu berätta för närmaste familjen (jobbigt/svårt att vänta till v 12) hur tänker ni kring det?
jaså du också?
Jag har inte vågat mig på pasta och bröd. ska försöka hålla mig borta från mjölet. Potatis, ris och bulgur/quinoa äter jag nu. och med det minskat på fettet. mycket fett + kolhydrater=ingen bra kombo för min vikt. Hade ju vart gött att kunna baka under graviditeten utan en massa socker. bakar mest med mandelmjöl, kokosmjöl, pofiber och fiberhusk.
Mirella,
har det hänt något eller varför plockar du bort dig själv från bf-listan? Hur mår du?
Jag mår dåligt
Jag går idag in i vecka 7, det enda jag känner av är ömma bröst. Tyckte även att jag kände av betalkanaler i munnen i morse men thats it! Känner inte av så mycket i magen längre som jag gjorde i början :/ Någon annan som är i samma vecka som jag och kan beskriva symptom?
What?! Vaddå, typ Viasat? Haha
Tack snälla du! Ja Thailand verkar ha mycket bra läkarvård! Då ska jag försöka finna en läkare lite tidigare. Det blir en runda till Kina innan, där känns det lite svårare på något sätt :) Stort grattis till ditt lilla frö också :)
Hallå!
Jag hoppar också med i denna grupp. Är en tjej på 25 år som väntar mitt första. Plussade den 14/10. Så idag är jag i vecka 6 (5+1) :)
Tackar tackar! Jag måste försöka njuta här och tänka att jag inte hade haft det bättre där hemma :) Asien är verkligen härligt på många sätt och vis! Haha säg inte så jag blir hyperstressad :D känner att jag inte kommer att hinna förbereda mig här. Vill egentligen bara hem och köpa hus nu :) Stort grattis till dig och lycka till med allt!