BF Juni 2015
Lite efter men svarar på jobbfrågan :)
Jobbar som sjuksköterska. 70% av tiden treskift på en medicinskakutvårdavdelning och 30% på en mottagning med tobaksavänjning
Lite efter men svarar på jobbfrågan :)
Jobbar som sjuksköterska. 70% av tiden treskift på en medicinskakutvårdavdelning och 30% på en mottagning med tobaksavänjning
Ni som varit/ är i vecka 8.. jag är vecka 8 (7+4) hur var era symptom..
jag har inga tror jag inte.... hungrig ofta men visst det kan man vara ändå!
sover dåligt om nätterna så min trötthet vet jag inte om det beror på de eller på graviditeten.....
de känns lite i brösten men inte så mö som det gjorde för nån vecka sen....
ingen illamående eller yrsel.... har dock kräkts nån morgon men då skulle jag göra nått o var lite nervös... (tror jag)
molvärk har jag ibland
kissar gör jag ofta men de har jag alltid gjort...
är de vanligt att inte ha så jättemycke symptom... vågar ju knappt googla för där vet ju själv vad det slutar med....
Tränar ni andra? har ni fortsatt som vanligt eller har ni dragit ner på det? Jag tränar 3-4 gånger i veckan och har tänkt fortsätta med det så länge det går. Tränar sh'bam (dans) och bodybalance (blandning av yoga, tai chi och pilates).
Lite privat fråga men, hur gör ni med sex? Jag/vi har inte vågat alls då jag läst diverse trådar som säger att det kan framkalla missfall. ..
Håller på att bli GAAAAAAALEN. jag vill ha sex. NU. Men jag vågar inte! !! Blödde ju lite runt v6. . Tänk om jag har en "svag" bebis? Tänk om jag får missfall om jag får orgasm? Jag är bara såååå sugen. Drömmer till och med om det och är nära på att komma i drömmarna. Är så rädd :o och det hjälper inte att googla om det här för alla säger olika.
Hur är era sambon under denna tid?