Inlägg från: skorstenen |Visa alla inlägg
  • skorstenen

BF Juni 2015

Jag blödde floder med min mellersta i vecka 12-13. Är du orolig så åk. De kan inte neka dig något. Dock är d ju svårt att se såhär tidigt.

[quote=74130628][quote-nick]lyckobubblor skrev 2014-10-08 11:23:56 följande:[/quote-nick][/quote]

• skorstenen
    Pyret2015 skrev 2014-10-08 15:53:47 följande:

Har ni andra börjat äta Folsyra än?

har ätit det sen mensen..:)

Nu käkar jag vitaminer som är för gravida
  • skorstenen
    Pyret2015 skrev 2014-10-08 16:51:40 följande:

Jag skulle vilja hålla det hemligt fram till ultraljudet (men det är inte så troligt). Magen kommer nog synas innan dess..

Men efter vecka 10-12 någon gång är nog mer troligt.

Vi håller det hemligt så länge det går. Helst till efter kub
  • skorstenen
    lyckobubblor skrev 2014-10-08 18:23:46 följande:

Hej alla, ser inte så ljust ut för oss... Ringde gynakuten och får gärna komma dit om jag vill. Får jag mer ont eller blöder ännu mer åker jag nog dit. Känn hopplöst och har gråtit hela dagen på jobbet, två års försök utan att det tagit sig och så nu det här. Men än är det inte kört, det får bli som det blir. Jag kommer gråta massor nu och ännu mer om det bekräftas att det är ett missfall men sen tänker jag tänka att det inte var meningen just nu. Men nu tillåter vi oss att deppa ihop min man och jag. Kram

Hur har det gått? ?
  • skorstenen
    Fläderpärlan skrev 2014-10-09 08:50:12 följande:

Här kommer länk till bilden eftersom jag inte kan lägga upp en bild i tråden, vad tror ni, vad har ni för erfarenheter? Det här är första gången jag är gravid... imgi.se/image.php

Tycker d ser jätte fint ut! :)

Du har absolut inget att oroa dig för :)
  • skorstenen

Halloj allihop

Iom ingen vet att vi väntar tillökning igen så får jag gå själv på vul. Tråkigt men Blir ju så tyvärr. Däremot är han med på KUB o på RUL o tillväxt.

• skorstenen
    Manelma skrev 2014-10-09 21:34:12 följande:

Ingen annan som är fruktansvärt känslig mot dofter? Min näsa är så sjukt känslig nu att jag bara mår illa av alla möjliga dofter som kaffe, sopor, sonens blöjor, makens parfymer, ciggrök. Allt luktar 1000 ggr starkare & gör mig konstant illamående. Va lika när jag väntade sonen... Uh höll i sig till runt v 16 då...

Me 2
Svar på tråden BF Juni 2015