Inlägg från: hemligönskan |Visa alla inlägg
  • hemligönskan

BF Juni 2015

Man ångrar nästan att man inte gjorde KUB när man får se alla era fina bilder och att ni har fått se bebis =P  Men vi kände att vi inte behövde/ville. Får inte se bebis förrän 16 januari när det är dags att se kön! ÅÅÅÅÅH vad jag längtar.

• hemligönskan
    Beatrissan skrev 2014-12-03 08:52:52 följande:

Blä har haft rostbrunt i flygningen vid enstaka tillfällen, men varit helt normalt efter också, imoese va det rostigt/slemmigt när jag torka mig och även i toaletten såg jag lite brunblandad slemmig flygning som runnit ur?

Blev lite nojjig, har inte ont eller så... Nån mer som haft det?

Jag hade det i början av min graviditet. Min BM sa att man kan åka till GYNakuten ifall det händer igen. 

Men för mig blev det VUL och där såg man en liten sötnos vars hjärta tickade :)
  • hemligönskan

Jag har bokat ett privat UL till onsdag nästa vecka. Då är jag i v. 13+ 2 tror ni att dom kan se vilket kön det är då?

• hemligönskan
    jennifergrand skrev 2014-12-05 09:54:54 följande:

A

Allt beror på hur mycket erfarenhet personen som utför UL har+ hur bra "UL-apparaten" är.. Sedan är det givetvis viktigt med en bra vinkel. De brukar säga att man kan se könet från vecka 14, jag har fått reda på båda mina barns kön i vecka 14. Eller ja, får väl vänta med att säga något säkert innan nr2 kommer ut

Lycka till!
    Åh, så spännande!

Har inte sett min bebi sedan v.6 och jag har aldrig varit gravid förut. Känns väldigt kul!!!
  • hemligönskan

Är det någon som har känt av sin bebis ännu?

Alltså jag känner något ,men jag vet inte riktigt vad det är, om det är bebis eller bara tarmar som luras.

• hemligönskan

Jag tyckte att jag kände bebis igår, kändes som att något "vände" sig där inne och kändes inte alls som mina vanliga tarmrörelser brukar kännas. Jag tror att det var ett litet hej från bebi :) är i v15, går in i v 16 på måndag.

• hemligönskan
    avenell skrev 2014-12-29 10:08:33 följande:

Hur är era bröst? Har de vuxit?

Mina bröst ser ut och känns precis som vanligt, dr har inte blivit större alls. Jag har inte tänkt på det förrän jag läste i appen att det är vanligt att de har växt en till två kupstorlekar när man har nått vecka 18.

Jag är inte angelägen om att brösten ska bli större, mest nyfiken på hur ni andra upplever! :)

mina ömmar mycket på bröstvårtorna :/ väldigt mycket. de har växt lite grann men inte ofantligt mycket. 
  • hemligönskan
    Beatrissan skrev 2015-01-02 09:34:15 följande:
    Å va mysigt, lycka till. Själv får jag klara mig till 16/1. Får ni med er Ul-bild ?
    Har också rul 16/1. Känns som en evigheeeet.
  • hemligönskan

Imorgon har jag RUL! :D Kl 14:00! ÄR så nervöööööös och förväntansfull och bara fylld med känslor!

Svar på tråden BF Juni 2015