• kanien

BF Juni 2015

jennifergrand skrev 2014-12-28 20:02:52 följande:
    Jag ska på RUL den åttonde januari men har redan varit på två privata UL. Tror vi har skrivit lite om det innan? Jag som bor i Oslo, kan hända att jag blandar dig med nån annan smile1.gif

Är det ditt första UL? smile1.gif
    Jaha minns inte om vi pratat om det, hehe. Jag har varit på 3st ul tidigare, i vecka 8, 11 och 14 men nu känner det som evigheter sedan sist och förhoppningsvis kan vi få veta kön idag! Ååh bara 2 timmar kvar
  • kanien

en underbar liten DOTTER ligger och växer i min mage!! Blev framflyttad 2 dagar och har bf 31maj ???? vecka 19 idag!!!

• kanien
    Milie skrev 2014-12-29 17:21:32 följande:
    Vad roligt! Vad häftigt att få veta kön. Jag längtar till vårt RUL. Så du var 18+0 idag när de kunde se kön? Jag har mitt ultraljud rätt sent, i vecka 21, men nojar ändå över att det inte ska gå att se.
    Haha oroa dig inte, dom ser från vecka 14 bara bebisen särar på benen under rul
  • kanien
    Fröken1987 skrev 2015-01-04 18:43:20 följande:

Är det någon som sitter och håller på ett fint pojknamn? Dela gärna med er isf!!!:)

Jag gillar svenska namn, som ska vara enkla att förstå så man ej behöver bokstavera, ja, ni fattar:) Gärna något lite äldre! Så kul att börja planera<3

Ebbe och Sigge var våra pojknamn vi hade. Nu har vi ju fått veta att vi väntar en liten flicka och vi är lite oense om namn där. Sambon vill Elise och jag vill Judit.

Vi gillar också gamla svenska namn. dela gärna med er av flicknamn till mig!!
  • kanien
    Fröken1987 skrev 2015-01-04 21:27:55 följande:
    Jag gillar både Elise och Judit, Elise känns mer praktiskt, Judit kommer hon nog få säga "Judit utan H":P
    "Problemet" med Elise är att vissa uttalar det med E:et på slutet och vissa utan, vi hade tänkt utala det utan isånnafall
  • kanien
    Fröken1987 skrev 2015-01-05 08:44:24 följande:
    Ok, jag är en av dom som säger "E" på slutet, visste inte om att det kunde vara utan:P Ja fy fasen, man måste tänka igenom noga!! Känner mig själv lite smått stressad även fast det är typ 20 veckor kvar. haha!
    Du ser!! Jädrar också, nu blev det ännu svårare med det namnet :-P
  • kanien
    ÄlskarMina skrev 2015-01-06 09:32:57 följande:

Här blir det antingen en Sigge eller Siri. ???? har en flicka och en pojke sen innan så vi "önskar" inte något kön denna gång. Vill ändå gärna veta om det går att se på rul. Har den 21/1- då 19+4. Längtar så!! ????

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10, "Grynet" bf 12/6-15*.¸¸.·*¨`·
    Åh vad skoj! Jag själv heter Siri och om vi hade fått en pojke skulle han heta Sigge, men nu visade det sig att jag har en liten flicka i magen <3
  • kanien
    Staffelove skrev 2015-01-07 13:20:32 följande:

Ni som varit på ultraljud nyligen vilken vecka har ni varit i då? När jag har ul kommer jag vara i vecka 18+0 och fått höra att det e för tidigt för ul då men varför har min Bm bokat in mig då, någon som varit på ul i den veckan?

Jag gjorde i 18+0 lycka till!
  • kanien
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 14:33:42 följande:

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Beklagar verkligen Fia!! <3 en vän till mig var med om samma sak för 1 vecka sedan då hennes foster i v.19 hade missbildning på hjärta och hjärna :(( all styrka till dig!!
Svar på tråden BF Juni 2015