• nihka

Smutsiga sanningar om SD!

Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

• Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    nihka skrev 2015-08-03 17:45:03 följande:

Jag upprepar: Kan SD-fantaster som skriver om allsköns whatever i tråden vänligen respektera trådens ämne eller avlägsna sig.

Kan kanske ska uttrycka mig tydligare och kortare så det inte blir så många ord att processa.

SD-fanatiker: Fel ämne. Skriv om trådens ämne eller *schas*
  • trueone
    nihka skrev 2015-08-03 17:56:57 följande:
    Kan kanske ska uttrycka mig tydligare och kortare så det inte blir så många ord att processa.

SD-fanatiker: Fel ämne. Skriv om trådens ämne eller *schas*

Måste man upprepa sig för att det ska vara tydlig ?

trueone skrev 2015-08-03 17:36:02 följande:

Hur kommer det sig att du anser du har rätt att trasha tråd efter tråd med ren crap medan när du inte får medhåll i din egen så klagar du?

Detta verkar vara ditt levebröd med tanke på hur mycket tid du lägger ner på det.

Är innerligt nyfiken då du hånar och förminskar halva sidan med ditt trams i andra trådar, varför anser du det vara fel i din egen?

• trueone
    todo nada skrev 2015-08-03 17:43:46 följande:
    Eftersom du verkar tro att ditt skrivna ord jämställs med fakta, så kommer vi ha problem att fortsätta debatten känns det som. Jag skickade dig en länk från en nyhetssida som gav några exempel på de likheter du påstår är mina "fantasier".

Borde inte du ha något du kan hänvisa till i de exempel du tar upp, och som styrker dina teorier?

Så du anser inte det är lönt att kolla upp vad man babblar om, bra att veta, kälkritik eller allmänkunskap spolar vi ner i toa, här är det politiskt korrekthet och moralism som gäller ;)

Och, under tiden vi knappade detta så kom det några extra röster till sd, speciellt nu när vi har formellt bett turisten om ursäkt för vad dom har behövt stå ut med i Tiggarsverige.

Egentligen borde vi kompensera dom m ed att betala biljetter men vi hart inte råd med tanke på vad asysindustrin kostar.

• todo nada
    trueone skrev 2015-08-03 18:13:47 följande:

Så du anser inte det är lönt att kolla upp vad man babblar om, bra att veta, kälkritik eller allmänkunskap spolar vi ner i toa, här är det politiskt korrekthet och moralism som gäller ;)

Och, under tiden vi knappade detta så kom det några extra röster till sd, speciellt nu när vi har formellt bett turisten om ursäkt för vad dom har behövt stå ut med i Tiggarsverige.

Egentligen borde vi kompensera dom m ed att betala biljetter men vi hart inte råd med tanke på vad asysindustrin kostar.

• trueone
    nihka skrev 2015-08-03 19:42:19 följande:

SD inte ens kan stava rätt i sin hatpropaganda. En stor del av de turisterna med god engelska kommer att skratta åt SD:

http://nyheter24.se/nyheter/politik/805668-ser-du-pinsamma-missen-i-sds-tunnelbanereklam

Med tanke på skräcken jag har sett i turisternas ögon när dom har promenixat i Malmö så nej, dom godtar nog ursäkten.

Inte för att dom kommer tro på löften utan dom kommer aldrig mer hit men en ursäkt är dom värda.

• FDFMGA
    nihka skrev 2015-08-03 19:42:19 följande:
    SD inte ens kan stava rätt i sin hatpropaganda. En stor del av de turisterna med god engelska kommer att skratta åt SD:

nyheter24.se/nyheter/politik/805668-ser-du-pi...
    Märkligt att det inte fanns någon engelskspråkig som kunde hjälpa stackarna att korra texten.

Det borde väl räcka med att de misshandlar svenska språket.

Pinsamt. Synd att det inte går att förklara för turisterna vad SD är för något.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    trueone skrev 2015-08-03 19:50:45 följande:

Med tanke på skräcken jag har sett i turisternas ögon när dom har promenixat i Malmö så nej, dom godtar nog ursäkten.

Inte för att dom kommer tro på löften utan dom kommer aldrig mer hit men en ursäkt är dom värda.

Sannolikt en reaktion som uppstod när deras blickar mötte din.

Ser man till turiststatistik för Malmö så talar den sitt tydliga språk - allt fler hotellnätter bokas.

www.malmotown.com/sv-press/

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Rataxes
    När man inte kan slå emot argumenten så attackerar man stavfel istället.
    Nu håller jag inte med SD i många frågor, men detta är väldigt barnsligt.

Två debattörer som tror att det är SD själva och inte någon reklambyrå som är skyldiga till fadäsen...
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • trueone
    FDFMGA skrev 2015-08-03 20:02:36 följande:
    Sannolikt en reaktion som uppstod när deras blickar mötte din.

Ser man till turiststatistik för Malmö så talar den sitt tydliga språk - allt fler hotellnätter bokas.

www.malmotown.com/sv-press/

Vad nickar du under tiden du skämmer ut den svenska flaggan in i absurdum?

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!