• lovley00

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Hur går det för er?
    Jag testade ändå i fredags och det var negativt, skönt på ett sätt för då vet jag att kroppen är klar efter mf. Men ändå ingen mens här, dock fick jag en pytte pytte lite blod på pappret och satte i trosskydd, men inget mer efter det. 
    Börjar fundera på nidblödning men så när bim käns njaaa. Spottning har jag haft förut men då är det lite hela tiden fram till mens. 
    Har ni någon erfarenhet?

• lovley00
    Muffins81 skrev 2014-10-12 11:36:01 följande:

Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär.

ååå Grattis va roligt =)
  • lovley00
    Staffelove skrev 2014-10-15 11:57:17 följande:

Dagens Rfsu Test, jag är Gravid. Äl testen gjorde susen;) phpEkU6Jr65562.jpg

Grattis va härligt :)

Här har första mensen sen MF kommit, ledsamt men ändå jätte skönt för nu är kroppen tillbaka så kör äl-tester sen och hoppas på plus i nov :)
  • lovley00

Hej har inte varit inne på ett tag men är äntligen redo igen efter MF var igår på sjukhuset för skrapning men kroppen hade sköt sig själv så det behövdes inte. Hon såg att det snart var dags för äl så nu bakas det för fullt ;)

• lovley00

Börjar få stegring på äl-testet så tror ons-tor :)

Hoppas på det för är borta lör-sön.!

• lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-11-19 20:29:28 följande:

Måste fråga er om ÄL test!

Jag har provat nu varige dag nu sen mens och får samma utslag hela tiden även när jag "skulle" haft mens.

Är man gravid kan äl-test visa det men bara hos vissa så man ska inte förlita sig på dom. :)
  • lovley00
    zandraa4848 skrev 2014-11-20 10:16:12 följande:
    Dom e tydliga men inte som kontroll strecket.
    Dom kan visa hela tiden, så har dom gjort förut på mig men sen såg man klart och tydligt när äl var på väg för då vart strecket lika starkt som kontroll strecket.
  • lovley00
    Skogsnäva skrev 2014-11-20 14:13:35 följande:

Hej! Är alla här redan gravida? Vi vill också ha en fyra och blev så glad då jag hittade tråden, men den har ju varit igång ett bra tag ????

Nä vi kämpar på fortfarande :)
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-22 21:00:29 följande:

Hej! Får man vara med här? Har tre barn (2i livet) sen ett tidigare äktenskap och nu planerar jag och min sambo mitt fjärde och hand första barn. Slutade med cerazette i juli och har de två senaste månaderna haft tydlig ägglossning men inget plus än, väntar på bim i början av december smile1.gif Håller verkligen tummarna!

Spännande :) väntar också på bin då.!
  • lovley00
    Mandy1 skrev 2014-11-24 05:43:58 följande:
    Ja väntar med spänning. Fy vilken tid det ska ta mellan äl och bim. Har du också bim då i krokarna?
    Har använt äl-tester då jag råkade ut för MF för ett tag sen och kroppen har levt sitt egna liv :) men 3-4dec är bim för mig.!

Det är helt sjuuuukt vilken väntan. :)
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?