Inlägg från: zandraa4848 |Visa alla inlägg
  • zandraa4848

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Malvik - jag har annars väldigt regelbunden brukar Max diffa på en 1-1,5 dag. Nu Bim +4 och inga tecken på att sen skall komma har snarare haft lite vita flytningar. :/

• zandraa4848

Nu e jag fundersam och frustrerad :/ ingen mens Bim +4 och inget plus har inga direkta symtom mer än lite öm i livmodern typ.

Men har den där känslan inroparn som säger att de borde vara ett plus så varför e de inte de då?

Har de inte hänt nått imorgon funderar jag på att ringa bm!

Eller vad tror ni?

• zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-01 21:37:57 följande:
    När tog du det senaste testet? Vilket märke?
    En sån sticka från testlagret testade jag med imorse på morgon urinen :/
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-02 11:11:34 följande:
    Hur har det gått?! Jag hoppas innerligt att du får ett plus!!! Jag torg ju stickor från jobbet som visade mycket svagare än CB, har du inte ett CB du kan ta?
    Nä har inget men skall köpa ett idag och testa imorgon på morgonen igen.
  • zandraa4848

E de bäst att testa i morgon eller vågar jag testa idag? :/ har köpt ett sånt cb med display.

• zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-02 17:45:09 följande:
    Mitt CB var ju starkar på kvällen, så med den infon hade jag testat ikväll! smile1.gif kanske har visat bilden förut, men lägger in den igen så du kan se skillnad... php1P2DKC81204.jpg
    Toppen då skall jag prova här under kvällen :)
  • zandraa4848
    kokos skrev 2014-11-02 19:32:27 följande:

Du är inte ensam om att vara förvirrad i denna djungeln... Ring din Bm tycker jag.

Nä känns som frustration är genomgående här. Blir vara så frustrerad min mens har aldrig bara försvunnit då här innan :s
  • zandraa4848
    Malvik skrev 2014-11-02 20:09:57 följande:
    Näää, vad trist... smile4.gif du kan inte haft ÄL senare då än vad du trott?
    Vet inte kände mig nästan säker på att de skulle vara ett plus.

Men ja klart jag e lite besviken men de som e jobbigt e ju vf e de så här?

Skall ringa bm imorgon och prata med dom så får vi se vad dom säger :/
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?