• zandraa4848

    nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

    Hej jag e 29 år och har tre barn redan en 04, en 08 och en 09. Och nu e vi sugen på liten till.

    Nu väntar jag på att min mens skall komma eller mer inte komma ;)

    Hade varit kul med fler som e sugen på en 4:à :)

  • Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
  • kokos

    Gravidhormoner hoppas vi på lovely00!

    Igår och idag känner jag av äggstockarna så hoppas men är på väg eller kan jag ha ägglossning??
    Har ju inte haft mens på tre månader heller med minipiller så jag vet ju inte alls var min kropp har för cyklar... Obestämd

  • lovley00

    Hur går det för er?
    Jag testade ändå i fredags och det var negativt, skönt på ett sätt för då vet jag att kroppen är klar efter mf. Men ändå ingen mens här, dock fick jag en pytte pytte lite blod på pappret och satte i trosskydd, men inget mer efter det. 
    Börjar fundera på nidblödning men så när bim käns njaaa. Spottning har jag haft förut men då är det lite hela tiden fram till mens. 
    Har ni någon erfarenhet?

  • Muffins81

    Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär.

  • lovley00
    Muffins81 skrev 2014-10-12 11:36:01 följande:

    Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär.


    ååå Grattis va roligt =)
  • Malvik
    Muffins81 skrev 2014-10-12 10:36:01 följande:

    Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär. smile1.gif


    Åh vad roligt, grattis!!! Jag och min man är på gran Canaria med svärmor och hennes sambo. Har ÄL i dagarnas så det blir väl till att smita iväg för att få till det!
  • kokos

    Hur fungerar det om man inte får mens innan graviditet efter ppiller? Hur fasen vet man vilken vecka man är i då?

    Imorgon kommer mannen hem så då börjar verkstaden

  • zandraa4848
    Muffins81 skrev 2014-10-12 11:36:01 följande:

    Jag plussade i torsdags på BIM-2 ungefär. Sprang till apoteket på lunchen och köpte gravtest, kollade direkt när jag kom hem på kvällen och fick ett plus. CB digitalt visade gravid 1-2 igår. Nu håller jag tummarna för att detta går vägen...isåfall blir det bebis i slutet av juni ungefär. smile1.gif


    Ååå va roligt för er :) jättegratis till er :)
  • zandraa4848

    Så roligt med ett plus här igruppen nu hoppas vi på fler.

    Jag har ÄL på onsdag och min man kommer hem på torsdag kväll så hoppas att de inte är försent då :/

Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?