Magdalena Graafs son
Familjen skulle slippa mycket spekulerande om de var öppna med orsaken till dödsfallet. Sorgen är de väldigt offentliga med så jag ser inte varför de inte kan outa allt.
Familjen skulle slippa mycket spekulerande om de var öppna med orsaken till dödsfallet. Sorgen är de väldigt offentliga med så jag ser inte varför de inte kan outa allt.
Lite googlade och allt står klart. Men varför inte bara berätta? Hon skriver om sorg och "olycka" så varför inte berätta allt, om man inte vill ha spekulationer.
Jag förringar på inget sätt sorgen, önskar ingen skulle behöva uppleva det. Tio år senare och sorgen är fortfarande lika stark i vågor. Hur skulle han sett ut, vad skulle han inyre
Vad skulle han intressera sig för, osv. Mängder med frågor man som Mamma aldrig kommer få svar på.
Blir lite äcklad av vissa människors sensationslystnad, en mor har förlorat sitt barn och det borde lämnas vid det. Bara för att man syns i postkodlotteriet ibland så har man ingen som helst redovisningsplikt för att stilla allmänhetens nyfikenhet. Låt den barma kvinnan vara ifred!
Återigen, att hon beter sig skumt just nu är väl inget konstigt? Nej, skärp er!
Vi kommer inte vara överens i den här frågan. Låt oss säga såhär, om det var din bästa vän som drabbats av exakt samma sak som Graaf(minus känd). Hon kanske skriver om sorgen i sin blogg, icke kändisar bloggar ju faktiskt också. Skulle du då resonera på samma sätt, kräva att hon minsann ska gå ut och bekräfta för alla vad det är som hänt? Fälla metaforer "som man bäddar får man ligga", nej det tror jag faktiskt inte att du skulle.
Låt människan vara, hon kanske ångrar sitt bloggande längre fram.....men samtidigt så hanterar alla sorg olika.