Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

min son pussar pojkar, 7år

Du bör hålla käften. Möjligen tala om att det är viktigt att han lyssnar på de han vill pussa så att de också vill.
    Och att han gillar pojkar och glitter hör inte ihop.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Heysoulsister skrev 2014-09-23 23:50:20 följande:
    Du bör hålla käften och stänga din mun. Idiot hon är mamman och hon har all rätt att undra och fråga . Var lite mogen och svara istället ordentligt
    Bör ts vara ja.
  • fluu
    Julligulli skrev 2014-09-23 23:55:59 följande:
    Du förstod inte vad Fluu menade förstår jag, nämligen att mamman bör hålla tyst och inte ta upp det med sonen. Helt enkelt eftersom det inte finns något att ta upp. Det är och bör vara en ickefråga om man är en någorlunda vettig människa. 

Sorry Fluu, för att jag svarade i ditt ställe. 
    Lungt  Kyss
  • fluu

*Lugnt

• fluu
    solen13 skrev 2014-09-24 09:55:12 följande:
    jag ger honom stöd, han får klä sig som han vill förutom i skolan, vill han ha klänning hemma får han ha det, jag vill bara inte han ska bli mobbad om det är så att inga andra barn pussar sina kompisar tex, min större son gör inte det och inte heller min dotter, 
    han får vara den han är och vill vara, jag hade bara en undran
    Har du tänkt på hur mycket man kan bli mobbad för? Skulle du säga till din son att "Du kan ju bli mobbad för dina glasögon, bäst att vi skaffar linser"?
    Skulle du säga till din son att "Du är ju lite överviktig, bäst att vi bantar dig så att du inte blir mobbad"?
    Skulle du säga till din son att "Bäst att vi färgar ditt röda hår, du kan ju bli mobbad annars"?
    Skulle du säga åt din son att "Bäst att vi tränar bort ditt talfel, du kan ju bli mobbad annars"?
    Skulle du säga åt din son att "Bäst att du slutar leva, du kan ju bli mobbad"?
Svar på tråden min son pussar pojkar, 7år