Hur skulle Du uttala namnet Elice?
Kom att tänka på namnet Elice förut. Jag undrar därför hur Ni skulle uttala det, som Ellis eller som Elise?
Kom att tänka på namnet Elice förut. Jag undrar därför hur Ni skulle uttala det, som Ellis eller som Elise?
Jag kan bara tänka på någon som sluntit på tangentbordet och råkat skriva "Elice" istället för "Slice" så uttalet skulle bli typ elajs. Sorry!
Eliis
Eliis
Elise. Men skulle tänka fula tankar om föräldern som valde en så korkad ful och onödig jagharhybrisochvillvaralitespeciellmenärbarapinsam-stavning..
Élis (eller Elíss).
Varken Ellis eller Elise i alla fall. "Elajs" ligger nära till hands eller "Eliche". Bokstaven "c" i den placeringen kan knappast bli ett "s" i alla fall.
Otroligt förvirrande stavning.
Det skulle kunna bli både Ellis, Elajs och Elitje (som i italienskans 'felice').
Varken Ellis eller Elise i alla fall. "Elajs" ligger nära till hands eller "Eliche". Bokstaven "c" i den placeringen kan knappast bli ett "s" i alla fall.