2 månader sen mens
Hej! Jag är lite fundersam på varför mins mens är så sen, jag har haft mens sen 13 år tillbaka, den har endast hoppat över en gång och det var andra gången jag fick min mens.
Jag har en väldigt exakt menscykel på 28 dagar för jag brukar kunna räkna ut vilken dag jag ska ta på mig trosskydd.
Grejen är den att jag och min sambo försöker skaffa barn och den 23 juli hade jag min sista mens, jag har varit väldigt gasig och konstig i magen, mensvärk men har dock inte mått illa.
Jag har hela tiden trott att nu är mensen på väg och istället får jag massa flytningar.
Fick en brun liten flytning som kom ca en vecka efter min beräknade första mens, en kom en vecka innan min andra beräknade mens i ca 3 dagar med endast lite bruna flytningar.
Jag pratade med min gynmott. Eftersom jag inte fått något plus så sa dom att jag skulle vänta tills det gått 3 månader.
Men nu har mina menssmärtor börjat ila ner mot slidan, borde jag kontakta dom igen? Kan det vara en infektion som stoppar upp mensen eller är det bara min kropp som försöker få igång mensen igen?
Ursäkta det långa detaljerade inlägget.
Tacksam för svar!