• royalty

Trypophobia. Äckligt creapy

Hej. Någon mer som lider av trypophobia? Blir äcklad bara jag skriver om det. Det kryper i kroppen för sjutton. Går det att bota med någon terapi eller något ? Det är det enda jag har tänkt på i två veckor typ små creapy freakin hål på en yta. Äckligt äckligt äckligt.....
    Jag visste inte att jag hade det förräns en arbetskompis drev med mig och bad mig googla på trypophobia och från den dagen förstod jag först att jag har det. Jag har känt obehag förut pga sådana hål mönster men kunde inte sätta fingret på det. Men det känns jobbigare nu när jag vet namnet på fenomenet än Innan jag visste om det. Ibland får jag panik och känner att kroppen ska typ gå sönder eller något....... Hjälp!!

• Svar på tråden Trypophobia. Äckligt creapy
  • Vickan I

Ahhhh det finns ett namn!!!!! Jag håller på att utveckla samma grej. Just nu kallsvettas jag för att jag googlade ordet och bilder. Fyfan. Jag svimmade nästan. Något vidrigt som folk har nu är de "trendiga" vaserna som är som små upphöjda böjda rör med hål/öppning samlade i en grupp. Kryper på ryggen. Kan se typ allt möjligt äckligt, men det där. Nejnejnej.

Svar på tråden Trypophobia. Äckligt creapy