• Svar på tråden Nya BF Februari 2015!
  • chatrine1986

Heej..

Någon som ser könet på UL bilden?? Eller vill gissa vad de kan vara för krabat i magen. Här en kännsla men vet ej om den stämmer..

Tacksam för hjälp.

• Loncelot
    chatrine1986 skrev 2014-10-03 09:51:58 följande:

Heej..

Någon som ser könet på UL bilden?? Eller vill gissa vad de kan vara för krabat i magen. Här en kännsla men vet ej om den stämmer..

Tacksam för hjälp.

Om ja jämnför med mina tvås ultraljud så liknar det mest min dotters tycker jag hmm
  • Loncelot

Nån som vill gissa?

Tråkigt dock att jag inte fick en bra bild, ser ut som bebisen har en mun som är en meter bred o näsa som är 2meter lång... Lite läskigt ultraljud kan bli ibland...
  • jemo2014
    Sezzie skrev 2014-10-02 18:45:47 följande:
    Aah, jag kör vad jag kan... nu dansar jag någon gång/ vecka (får se hur länge jag kan det) annars ser det ut som crosstrainern & promenader är det ända jag kommer kunna fortsätta med en stund till tyvärr :/ Klarar inte att göra ingenting- då skulle jag bli galen & deprimerad... så jag aktiverar mig så pass kroppen tillåter...
    Jag förstår... Tycker också att det är riktigt jobbigt att inte träna. Jag försöker cykla mycket, det ska tydligen vara bra för bäckenet. Fast den säsongen är ju snart slut och spinning/cykla på gym är det absolut tråkigaste jag vet!
  • jemo2014

Jag planerar att arbeta till och med 31//1 och har BF 12/2. Jag har ett lugnt kontorsjobb och kommer att ha semester under jul och lite in på januari så jag hoppas det funkar. Nu har jag dock haft problem med extrem trötthet och foglossning så man vet ju aldrig hur det går senare i graviditeten. Men jag hoppas jag kan jobba länge!

Ps! Vecka 22 idag - hurra! Hjärta

• Johannniii
    chatrine1986 skrev 2014-10-03 09:51:58 följande:

Heej..

Tacksam för hjälp.

phpS7Ew9G02249.jpg

Tror det är flicka men vågar Inte säg helt :)
  • Saken86

Var hos Bm idag och alla värden såg strålande ut.

Hon kunde inte se om jag hade Uvi då jag kissade strax innan så ska komma tillbaka om det inte ger sig.

Men bäbis lät stark enligt hjärtljud och kickar så det var skönt.

Har börjat känna bebisen ganska frekvent sedan förra i veckan, och idag har hon rullat runt och bökar MASSOR!! Och minst tre ggr har jag känt henne kicka rakt på kissblåsan!

Trots moderkakan i Framvägg! *lycklig*

Hoppas mannen kan få känna på utsidan snart!! :))

• Slumpan

Nu blev jag klappad på magen på jobbet! Ååååå jag sa ifrån att det inte va ok och att jag kommer klappa honom på magen nästa gång! Hoppas det gick in.. Tycker inte om när folk tar på mig..

• jemo2014
    Slumpan skrev 2014-10-03 12:59:52 följande:

Nu blev jag klappad på magen på jobbet! Ååååå jag sa ifrån att det inte va ok och att jag kommer klappa honom på magen nästa gång! Hoppas det gick in.. Tycker inte om när folk tar på mig..

+1 på den! Hur kan folk ta sig såna friheter?
Svar på tråden Nya BF Februari 2015!