• Anonym (man)

Hon föll mitt framför ögonen på mig - brankåren kom.

Idag hände något fruktansvärt. Jag skäms så mycket just för att situationen var så pinsam och jobbig. Jag har träffat en underbar tjej. Vi har dejtat i några veckor nu. Vi tycker verkligen om varandra...tror jag. Vi brukar skicka sms till varandra och ge varandra komplimanger. Så jag tror vi är på god väg nu.
    Vi hade bestämt för att ta en lunch på stan. När vi promenerade mot restaurangen gick vi förbi ett gatubygge. Då hade de öppnat gatubrunnslocket. Problemet var att eftersom vi pratade och var inne i vår konversation så gick min dejt rakt in i hålet och ramlade ner. Jag greps av panik och visste inte om hon levde eller ej. Men tydligen var inte brunnen så djup så hon var okej. Vi ringde genast brandkåren och brandkåren kom. De blev tvungna att hissa upp henne med en dragkrok...och just detta moment var så pinsamt och jobbigt att se...för jag skrattade. De kopplade draglinan runt henne och hissade sakta upp henne. Först kom huvet upp och sedan hennes kropp. Och där var hon...hängandes mitt framför mig. De kopplade loss henne sedan. Jag gick fram och frågade om hon var okej.... hon svarade då "nej men det är ingen fara, jag har inte ens ont och jag har dessutom alltid velat se Stockholms tunnlar..." Hon sa säkert så för att hon skämdes. 

Jag vill gärna gottgöra henne på något sätt. Det här känns inte okej...inte nog med det så skrattade jag dessutom medan hon sakta hissades upp...vilket hon måste ha hört. Vad ska jag göra ? Sen undrar jag varför just hon var tvungen att ramla...?

• Svar på tråden Hon föll mitt framför ögonen på mig - brankåren kom.
  • Anonym (LLOTR)

Vad du ska göra??? Ta helg och hitta på nya berättelser om ramlande.

• din date

Det är jag, din date. Jag hade verkligen kul, det var dock inte så kul att du skrattade för ditt skratt ekade så fult i tunneln. Du kan dock kompensera mig genom att bjuda mig på middag på folkets kebab.

• Anonym (n)
    Nästan så man får plocka in lite drömtydning här då TS skriver så ofta om att ramla, känns lite som om du har tvångstankar om just folk som ramlar. 

"Du drömmer att du faller. Enligt Freud är detta en vanlig dröm med ångestkaraktär och kan tydas som att drömmaren är rädd att begå ett moraliskt felsteg, förlora sitt arbete eller sitt goda anseende. Se även AVGRUND"

Exakt vad det ska betyda när du skriver om att det är andra än du själv som faller framgår inte, , men du har troligen nån form av ångest för deras skull Skrattande

• Anonym (K)

Du har DEN konstigaste fetish jag någonsin hört talas om :D

• Anonym (Uve)

Det hade vart mycket roligare om hon hissats upp med fötterna först.

• Anonym (man)

Jag skickade ett sms till henne och skrev "förlåt för att du ramlade". Hon har inte svarat. Jag hoppas inte hon är arg på mig. På något sätt var det hennes fel, det var ju inte jag som tvingade henne att ramla i hålet.

Svar på tråden Hon föll mitt framför ögonen på mig - brankåren kom.