• Daniella

Kissa i trosan

Jag gjorde nyss nåt som jag tänkt på länge. Jag kissade på mig i trosorna. Satt på toaletten nu men har i tankarna att gå längre kanske. Det var så skönt att känna det rinna på sidorna och känna det bli genom blött i mina cotton trosor. Jag är en vanlig mamma på 32 år så döm mig inte. Var bara en sak jag viljat göra länge. Rekomenderar detta, så skönt.. Ska gå längre nästa gång. Kram 

• Svar på tråden Kissa i trosan
  • Anonym (gå längre)
    mr me skrev 2014-09-26 17:13:51 följande:

Gå längre nästa gång?

Ja nästa gång ska hon gå längre i sin fantasi. Då kommer hon antagligen att bajsa på sig!
  • Daniella
    Bajsa?? Nee, va fan tror du.. Bara för jag berättar om att jag gjort detta så va inte äckliga här. Vad jag har läst så är jag inte ensam om det jag gjort, och skäms inte för det, men det finns gränser. Kan inte nån mer kvinna berätta om sina upplevelser? Kanske kan komma i kontakt med nån att dela detta om? Kram
  • Anonym (h-p)

jag är en äldre herre gillar kissa på mig det är inget att skämmas för finns många som gillar kissa på sig min förra flickvän kissade på sig ute när vi gick en runda varje kväll kom vi hem och hon var kissig

• Meatballsurgery

Jag personligen tycker at Wet är något otroligt sexigt och sensuellt och hoppas att du kommer fortsätta för otroligt sexigt <3

Om du vill snacka fantasier och sånt så kan du alltid skicka ett pm här =)

Svar på tråden Kissa i trosan