Inlägg från: Anonym (Det stämmer nog.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Det stämmer nog.)

Nya medelmåttet

Anonym (K) skrev 2014-09-28 12:18:09 följande:

Och du har alltså aldrig verifiera den informationen innan du spridit den vidare? 

Tonåren var inte så värst länge sedan, va? Eftersom den senaste offentliga undersökningen, alls, var en väldigt liten, gjord i USA - på bara 1661 män - under 2013. De kom fortfarande fram till resultat kring 14-15

Nu är amerikaner förvisso kanske mindre än skandinaver - det vet jag inget om, och gör sålunda inga uttalanden om, men du var alltså tonåring Minst i Augusti 2013 - det är det första vi kan utgå från - och det ska då, i Augusti eller senare, ha kommit ut en ny undersökning, med nya siffror - som bara ett fåtal har tillgång till?

Är du helt enkelt inte vidare smart?

Nja jag är 34 så det var ett tag sedan jag var tonåring jag har alltid trott och tror att medel ligger kring 18-19cm aldrig reflekterat över att det skulle vara mindre än så mer än att jag själv är 16.5cm och under medel
    Anonym (Nä) skrev 2014-09-27 21:33:19 följande:

Jag har legat med en kille som har över 18 cm, de andra har haft runt 12-13 cm. Har legat med 6 stycken. Beror kanske på vilka killar man träffar.

Har svårt att tro att du bara varit med en med större än 18? Men självklart finns det dom med mindre än 14 men det är nog inte så vanligt.
    Anonym (K) skrev 2014-09-28 15:16:07 följande:

Nej, grattis - idag uppgraderades du till medel, minst - snarare lite över. 

Tills en ny undersökning FAKTISKT finns :) 

Ja det känns nästan lite kul
Svar på tråden Nya medelmåttet