Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Nya medelmåttet

Anonym (Det stämmer nog.) skrev 2014-09-28 15:42:06 följande:

Ja det känns nästan lite kul

Nja du är nog under medel iaf om man frågar killar hur stora dom har så hoppa inte högt än
  • Anonym (Mia)
    Anonym (K) skrev 2014-09-28 16:42:17 följande:

Ja, och frågar man tjejerna på Familjelliv så har alla män 26 Minst - frågar du på Flashback så är 30 minimumet. 

Men nu var det VERKLIGHETEN det gällde. Och faktum kvarstår; tills någon kan motbevisa beviset, så är det den gamla undersökningen som gäller.

Så svårt är det faktiskt inte att förstå det - det är skitenkelt. Tror du att det är fel så går du till Gallup eller liknande och ber dem helt enkelt göra en ny utredning.

Tills dess finns det inga "nya" siffror - för ingen har gjort en ny undersökning. 

om jag skulle gå efter min verklighet så stämmer ts påstående att medel ligger kring 18-19 men då har jag bara legat med 48st bara 9st av dom 48 har haft mindre än 18cm då har dom legat mellan 15-17cm men det är min verklighet och om någon undrar så vet jag måtten då jag sedan 15års ålder varit ytterst fascinerad av just måtten på mina ligg stört ja men ändå
  • Anonym (Mia)
    jaghopparhögt skrev 2014-09-28 17:26:42 följande:

Så du mäter alla du ligger med? Låter helt bisarrt, Jag har extremt svårt att tro på dig, tror inte ens att du är tjej.

Nej man behöver inte mäta alla det räcker att du mäter en och han var 19cm sedan klarar min hjärna att se skillnad på större och mindre kvinna är jag men du får tro vad du vill
  • Anonym (Mia)
    SegerVis skrev 2014-09-28 17:28:01 följande:

Du har nog bara haft otur eller tur beroende på hur man ser det hehehehe

Tur otur spelar ingen roll jag njuter av mindre/större om personen vet vad han gör dvs
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Mia) skrev 2014-09-28 17:33:50 följande:

Tur otur spelar ingen roll jag njuter av mindre/större om personen vet vad han gör dvs

Men kan inte förneka att en 19cm ser bättre ut än en på 16cm rent visuellt och det kan göra sexet lite mer hett. Men inte alltid
  • Anonym (Mia)

Min kille brukar säga att ett knivblad på 20cm är mycket större än en på 17cm. När han skryter så säger han alltid så och visst har han rätt

Svar på tråden Nya medelmåttet