Inlägg från: Anonym (Läkar fam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Läkar fam)

Nya medelmåttet

Nystartad alias skrev 2014-09-28 23:34:35 följande:

Nä nu måste jag hoppa in och säga några ord medelstorleken är fortfarande 15*10 i erigerat tillstånd! Och jag tror inte att det kommer att ändras något speciellt dom närmsta 100åren.. Så ni med medelkukar kan känna er lugna för att ni kommer tillhöra medelåtta era liv ut som någon skrev tidigare så är det så att har man 18.5cm är man större än över 92.5% av världens män. Så även om jag inte når upp till den nivån är jag fullt nöjd med mitt mått och det bör ni alla andra som inte heller når dit göra!! ha en härlig natt

Du har fel iaf om jag tror på läkare (polare) som säger att den inofficiella medellängden ligger kring 18-19cm och att det snart kommer nya mätningar som styrker det.. Så jag tror på inside info före gamla sura gubbar
  • Anonym (Läkar fam)
    Anonym (hur mäta) skrev 2014-09-29 09:18:22 följande:

om jag mäter mina knytnävar så är de 23 cm och min penis sticker ut 6-7 cm utanför dem, när jag håller i den med båda händer.

då kan man enkelt räkna ut att min är nästan 30 cm...

Det stämmer såklart inte och jag kan ärligt mäta den till allt emellan 15 och 25

Måttband eller tumstock? Från pressad rot eller rot, eller från skaftet, stenhård eller hård osv osv.

Sen mätte man i tonåren, intresset finns inte nu som gammal haha

Du mäter med en tummstock på framsidan av penisen tryck ner den tills det tar stopp och kolla sedan vart ollonet slutar på cm skalan. Och vips har du längden på lilleman
Svar på tråden Nya medelmåttet