Anders 386 skrev 2014-10-01 09:48:00 följande:
Nu är ju iofs 17,5 cm en ganska stor kuk...
Men jag har råkat ut för samma sak med min fru, kommer ibland för långt in när jag kör bakifrån, o min kuk är 14 cm. Jag vet också ungefär hur långt in jag kommer med en dildo i henne, och jag måste vara försiktig så jag inte kör in den för långt. Jag skulle tro att maxmåttet för henne är ca 18 cm, längre skulle nog inte kännas bra för henne. (hon är relativt kortväxt, vet inte om det kan ha betydelse??) Men däremot om man vill testa lite mera komplicerade ställningar skulle det vara bra att ha en lite längre kuk... Men kvinnans lustknapp sitter ju på utsidan, så kuklängden lär inte ha speciellt stor betydelse förutom för dom kvinnor som har det som en "fetisch" på samma sätt som vissa män tänder på stora bröst. Jag skulle tro att kukstorleken är ganska ointressant för 99% av alla kvinnor. Då är det säkert mycket viktigare hur man ser ut för övrigt. En stor kuk lär inte kompensera en ofräsch kropp.
Som du skriver: Klittan sitter som sagt på utsidan, var och en får dra sina egna slutsatser av vad som bör vara viktigast utifrån detta... (Att man kommer åt och stiulerar klitoris t.ex...? Detta kanske t.o.m. lättare om man har en kuk som inte är för lång för att köra i botten?) Sedan betvivlar jag inte att en del kvinnor vill bli ordentligt "fyllda", men det gäller nog knappast alla.
Min "lilla" kuk gör uppenbarligen jobbet iallafall, för min hustru får orgasm med mig av enbart penetrerande sex (inte varje gång, ska erkännas), utan hjälp av vare sig fingrar eller annat. Det bör ju vara ett hyfsat betyg som bevisa att även en "liten" kuk på under 18cm kan göra jobbet.

(Sedan att det egentligen är snarare mitt bäckenben är kuken som stimulerar hennes klitoris ska vi ju inte tala om i denna kukfixerade värld...

)