Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Nya medelmåttet

Anonym (Mia) skrev 2014-09-28 17:40:48 följande:
    Min kille brukar säga att ett knivblad på 20cm är mycket större än en på 17cm. När han skryter så säger han alltid så och visst har han rätt smile1.gif
    Spelar ingen roll, man kan döda någon med ett knivblad på 17 också, man kan döda någon med ett mycket kortare blad med. Man kan helt enkelt döda någon med ett knivblad som är är lagligt att bära och således inte särskilt långt. Vet man hur mans kall använda det så behöver det inte vara långt alls.

Tycker han om att skryta din kille? Det verkar lite drygt tänker jag spontant.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Snake skrev 2014-09-29 09:56:34 följande:
    Omkretsen på lilleman är det som spelar roll, fråga brudarna får du höra!
    Beror väl på vilken brud du frågar. Jag gillar inte grova kukar de förstör min orgasm och gör att den inte blir lika skön för min del. I så fall är det bättre med en man som har lång men normalgrov kuk, för han måste ju inte stoppa in hela liksom. Men hey thats me, alla kvinnor har sina egna preferenser som de föredrar.
  • HäckHäxan
    Lullepott skrev 2014-09-29 15:53:33 följande:
    Normal djupet på en slida är mellan 17-20cm skulle inte kukar ha ungefär samma medel då?
    Normala djupet, alltså medel är 10 cm på en fitta som inte är upphetsad, vid upphetsning så blir den några centimeter längre/ djupare.

www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Fittfakta/Kvinnans-inre-konsorgan/

the33.eu/Anatomi.pdf

sexperterna.org/din-kropp/fittan/

Sen kan det där med djup variera lite beroende på vart i menstruationcykeln  man befinner sig och kroppen anpassar sig lite också när man har en fast partner. Men det finns såklart en gräns för hur många cm den kan anpassa sig.
  • HäckHäxan
    Snake skrev 2014-09-29 18:21:31 följande:
    Förvisso, och nu tänkte jag inte på typ colaburk i omkrets utan rent generellt att kvinnor verkar vara mer intresserade av att kuken är lagom grov hellre än att den är lagom lång.

Så tolkar jag dom övervägande svaren i berörda trådar. Svar som är givna av kvinnor. Förstås.
    Tror det varierar frisk, finns ju de som älskar bli bottade och känna stötar mot livmodertappen, för dem kanske längden är viktigare.

Egentligen skiter jag i vilket, har killen ingen hjärna så spelar det ingen roll vad fan han har i brallan för min del. För övrigt uppskattar just jag män med normalstora kukar OCH flinka fingrar, de skall vara fingerfärdiga helt enkelt.
  • HäckHäxan
    Anonym (27 slak) skrev 2014-10-02 08:25:24 följande:

Jag är fullkomligt övertygad om att den stora majoriteten av män har en penis som är minst 3 cm över genomsnittet

Det är min fulla övertygelse att du har rätt men enkom om det går hand i hand med liten hjärna. Naturens eget sätt att försöka kompensera upp den bristen...
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag är medel) skrev 2014-10-02 09:22:24 följande:
    Hahaha snällt av dig att kalla grabbarna med större dingelidong för korkade smile5.gif
    Förlåt det var inte min mening att vara snäll. Det ligger inte i min natur, men jag tränar för fullt.

Nä men allvarligt det var din tolkning. Jag vet att det finns män som innehar både hjärna och stor kuk.

Men det måste inte gå hand i hand, jag missunnar ingen korkad man att få ha en stor kuk, inte för att jag tror att han blir varken lyckligare eller mer ledsen av det hela. Men han kan iaf gör helikoptern med stil och det lär alltid roa någon.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-10-02 08:58:00 följande:
    Jag  tror jag vet att du har rätt, 3 cm kuk motsvarar 20 %, ungefär, och varför vet jag att du har rätt...jo, jag har nämligen sett samma sak när det kommer till statistik och kroppslängden av riktiga män. Enligt statistiken är svenska medelmannen 181,5 cm lång, men, det ser ju vilken dåre som helst som befinner sig på en välrenommerad GALLERIA att det är fel, alla svenska män är minst 20 % längre än så, runt 217 cm således. 

20 % är 20 %. Det säger sig självt....

Förövrigt har jag 28 cm, slak, jag har aldrig mätt Generalen i givakt, försäljningen av antidepressiva mediciner till den manliga befolkningen skulle öka till förfärliga proportioner ifall mina rätta mått släpptes till allmänheten.

Lite ansvar känner jag allt !!!

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Det är bra Anton att iaf någon är snäll och bryr sig om människorna. Du gör ett fantastiskt jobb.

Hoppas din dag är fin.

Kram!
  • HäckHäxan
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-02 12:03:22 följande:

Inte alls direkt ovanligt att tjejer som är i ett förhållande med en medelutrustad/under har en utrustad älskare vid sidan om eller att det slutar med otrohet.

Har man en liten medelkuk så gör man nog bäst i att försöka hitta kvinnor som inte har hoppat runt, det minimerar risken att kvinnan har stött på en stor och därmed fått smak för det.

Det är ju dock inte så lätt i dagens lösa och porrskadade samhälle.

Du vet på allvar inte vad du snackar om. Jag har levt med en sån där stor kuk och jag vill ändå ha och föredrar en mer normal kuk i storlek. Om en fitta är drygt 10 cm i icke upphetsat tillstånd och låt säga generellt 15 cm som upphetsad. Vart i helvete gör man av 23 cm kuk? För hur jag än vrider och räknar på det så får den i vart fall inte plats i mig.

Dessutom gillar jag att knulla mer än jag gillar att bli pålad.
  • HäckHäxan
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-03 11:39:41 följande:

Då tillhör du en minoritet, jag kan bidra med ett tusental filmer där brudar tar 20+ kukar utan några som helst problem.

Min barndomsvän hade även turen att födas med ett rejält paket, enligt honom 21x15, något jag verkligen inte betvivlar då jag en gång såg åbäket när jag råkade gå in på honom och hans ex när dom snuskade sig för några år sedan. Denna kille har varit med väldigt många tjejer och enligt honom så är det bara ett fåtal som inte har kunnat ta hela efter ett bra förspel eller en bit in i akten.

Jag är ingen minoritet det finns massor av kvinnor som föredrar en normal kuk framför en stor kuk, det är inget konstigt.

Tusentals filmer med vad, amatörer eller porrskådisar?

Du kallar din kompis kuk för åbäke, riktigt charmerande.

Jag lyckad alltid stöta på män med stora kukar, det verkar vara mitt öde tros att jag föredrar normala, klart det går att få in 21 eller 23 som mitt ex har. Men fortfarande man får tänka sig för alla ställningar funkar inte alltid mycket beror på vart i menscykeln man befinner sig. Absolut anpassar sig kroppen också men fortfarande bara till en viss gräns. Efter fyra år så kunde mitt ex fortfarande inte ta mig bakifrån och sätta på mig brutalt och hämningslöst för det gjorde ont.

De vänner jag har som har stora kukar har inte kommit undan lika lindrigt som din vän. De har blivit ratade för att kukarna är för stora och kvinnorna inte vågat ge sig på det alls eller lagt ner efter att de försökt. Nu är dessa kukar visserligen större än din kompis och några av dem är väldigt grova också. Men jag tror erfarenheterna varierar. Mina vänner har ofta önskat sig mindre kukar så de kan knulla som folk och inte alltid tänka sig för eller behöva förvarna osv. Långt ifrån alla tycker att det är en gåva med stor kuk, det innan den som förbannar det också.

Men precis som med kukar så är fittor också olika djupa och sen finns det ju även kvinnor som älskar när kuken slår i tappen och inte får ont av det på samma sätt utan finner det vara en ren njutning.
  • HäckHäxan
    Anonym (Duger) skrev 2014-10-04 15:35:51 följande:
    Vissa är djupare än andra jag har 18cm och än så länge har bara en tjej kunnat ta emot hela utan att säga aj smile1.gif
    Beror ju lite på hur hårt man trycker in den

Det är ju också en vane sak. Med en fast partner lär man sig vinkla kroppen osv. Min ena kk är 20. Jag mötet inte honom i rörelserna på samma sätt som med andra män. För om vi både möts samtidigt med kraft i rörelsen så får jag jävligt ont helt enkelt. Hade vi kunnat ses oftare så hade nog min kropp anpassat sig bättre. Istället får jag koncentrera mig på att inte möta honom. Liggande på mage fungerar fint för då är min rumpa lite i vägen på ett praktiskt sätt haha.
  • HäckHäxan
    Anonym (Häckälskaren) skrev 2014-10-04 17:27:16 följande:
    Mmm ja din rumpa skulle jag vilja ha vänd mot mig någon gång. Du härliga kvinna smile5.gif
    Var försiktig med vad du önskar dig. Kanske bumpar jag till dig med den en dag så du får en flygtur
Svar på tråden Nya medelmåttet