• HumanIsMoreThanMoney

Nya medelmåttet

Det finns nya undersökningar som visar att en medelstor penis är 18.5*13cm och inte 15*10cm som tidigare dom tidigare gjort. Jag är övertygad om att det stämmer då jag bara legat med killar som har 18-20 cm. Nu undrar jag om det är fler som är lika övertygade som jag?

• Svar på tråden Nya medelmåttet
  • Linnea1994

Kan du länka till dom nya undersökningarn!
    Annars har nordens män näst störst kukar i världen med meddelmåttet 13-14cm. Ändast svart har större, 1 cm till.
    MInst har män från asien tätt följt av män från arabvärlden och runt medelhavet.

• Anders 386
    Linnea1994 skrev 2014-10-03 09:25:21 följande:

Kan du länka till dom nya undersökningarn!
    Annars har nordens män näst störst kukar i världen med meddelmåttet 13-14cm. Ändast svart har större, 1 cm till.
    MInst har män från asien tätt följt av män från arabvärlden och runt medelhavet.

Jag tror vi ska hålla oss till dom tidigare undersökningarna, dom nya med penisar som är 5 cm längre är nog mest på skoj, skulle tro att det inte existerar några nya seriösa undersökningar där penisarna blivit 5 cm längre än dom var för några år sedan.Skrattande
  • Anonym (Jens)
    HäckHäxan skrev 2014-10-02 13:23:55 följande:
    Du vet på allvar inte vad du snackar om. Jag har levt med en sån där stor kuk och jag vill ändå ha och föredrar en mer normal kuk i storlek. Om en fitta är drygt 10 cm i icke upphetsat tillstånd och låt säga generellt 15 cm som upphetsad. Vart i helvete gör man av 23 cm kuk? För hur jag än vrider och räknar på det så får den i vart fall inte plats i mig.

Dessutom gillar jag att knulla mer än jag gillar att bli pålad.

Då tillhör du en minoritet, jag kan bidra med ett tusental filmer där brudar tar 20+ kukar utan några som helst problem.

Min barndomsvän hade även turen att födas med ett rejält paket, enligt honom 21x15, något jag verkligen inte betvivlar då jag en gång såg åbäket när jag råkade gå in på honom och hans ex när dom snuskade sig för några år sedan. Denna kille har varit med väldigt många tjejer och enligt honom så är det bara ett fåtal som inte har kunnat ta hela efter ett bra förspel eller en bit in i akten.

• Anonym (Större är bättre för dom flesta)

Kan man lägga 2knytnävar runt kuken och fortfarande ha minst ett ollon som inte är täckt så är kuken nog stor för dom flesta brudarna i mitt fall betyder det 19cm

• Anonym (Större är bättre för dom flesta)
    Anonym (Bullshit) skrev 2014-10-02 14:03:04 följande:

Om detta stämmer är min kvinna en bra lögnare enligt henne är jag näst störst och det roliga är att jag faller in på exakt 18.5*13. Hon ser extremt bra ut och har varit i en period där hon låg runt mycket och enligt henne är det ren och skär lögn att medelkuken skulle vara som min jag skulle inte ha något emot att vara medel. men enligt min kvinna och mina egna erfareheter är jag bland dom större pojkarna därute

Ja du är större än ca 9av10 så var glad mannen
  • Anonym (Duger)
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-03 11:39:41 följande:

Då tillhör du en minoritet, jag kan bidra med ett tusental filmer där brudar tar 20+ kukar utan några som helst problem.

Min barndomsvän hade även turen att födas med ett rejält paket, enligt honom 21x15, något jag verkligen inte betvivlar då jag en gång såg åbäket när jag råkade gå in på honom och hans ex när dom snuskade sig för några år sedan. Denna kille har varit med väldigt många tjejer och enligt honom så är det bara ett fåtal som inte har kunnat ta hela efter ett bra förspel eller en bit in i akten.

Vissa är djupare än andra jag har 18cm och än så länge har bara en tjej kunnat ta emot hela utan att säga aj
  • HäckHäxan
    Anonym (Jens) skrev 2014-10-03 11:39:41 följande:

Jag är ingen minoritet det finns massor av kvinnor som föredrar en normal kuk framför en stor kuk, det är inget konstigt.

Tusentals filmer med vad, amatörer eller porrskådisar?

Du kallar din kompis kuk för åbäke, riktigt charmerande.

Jag lyckad alltid stöta på män med stora kukar, det verkar vara mitt öde tros att jag föredrar normala, klart det går att få in 21 eller 23 som mitt ex har. Men fortfarande man får tänka sig för alla ställningar funkar inte alltid mycket beror på vart i menscykeln man befinner sig. Absolut anpassar sig kroppen också men fortfarande bara till en viss gräns. Efter fyra år så kunde mitt ex fortfarande inte ta mig bakifrån och sätta på mig brutalt och hämningslöst för det gjorde ont.

De vänner jag har som har stora kukar har inte kommit undan lika lindrigt som din vän. De har blivit ratade för att kukarna är för stora och kvinnorna inte vågat ge sig på det alls eller lagt ner efter att de försökt. Nu är dessa kukar visserligen större än din kompis och några av dem är väldigt grova också. Men jag tror erfarenheterna varierar. Mina vänner har ofta önskat sig mindre kukar så de kan knulla som folk och inte alltid tänka sig för eller behöva förvarna osv. Långt ifrån alla tycker att det är en gåva med stor kuk, det innan den som förbannar det också.

Men precis som med kukar så är fittor också olika djupa och sen finns det ju även kvinnor som älskar när kuken slår i tappen och inte får ont av det på samma sätt utan finner det vara en ren njutning.
  • HäckHäxan
    Anonym (Duger) skrev 2014-10-04 15:35:51 följande:
    Vissa är djupare än andra jag har 18cm och än så länge har bara en tjej kunnat ta emot hela utan att säga aj smile1.gif
    Beror ju lite på hur hårt man trycker in den

Det är ju också en vane sak. Med en fast partner lär man sig vinkla kroppen osv. Min ena kk är 20. Jag mötet inte honom i rörelserna på samma sätt som med andra män. För om vi både möts samtidigt med kraft i rörelsen så får jag jävligt ont helt enkelt. Hade vi kunnat ses oftare så hade nog min kropp anpassat sig bättre. Istället får jag koncentrera mig på att inte möta honom. Liggande på mage fungerar fint för då är min rumpa lite i vägen på ett praktiskt sätt haha.
  • Anonym (Häckälskaren)
    HäckHäxan skrev 2014-10-04 16:35:32 följande:

Beror ju lite på hur hårt man trycker in den

Det är ju också en vane sak. Med en fast partner lär man sig vinkla kroppen osv. Min ena kk är 20. Jag mötet inte honom i rörelserna på samma sätt som med andra män. För om vi både möts samtidigt med kraft i rörelsen så får jag jävligt ont helt enkelt. Hade vi kunnat ses oftare så hade nog min kropp anpassat sig bättre. Istället får jag koncentrera mig på att inte möta honom. Liggande på mage fungerar fint för då är min rumpa lite i vägen på ett praktiskt sätt haha.

Mmm ja din rumpa skulle jag vilja ha vänd mot mig någon gång. Du härliga kvinna
  • hännrick

Den här tråden borde döpas om till "Den nya medelmåttan". Sen kan några välutvalda skribenter smyga ut och spika igen dörrarna.

Snacka om bra konversationspjäs till vardagsrummet

Svar på tråden Nya medelmåttet