Anonym (Jens) skrev 2014-10-03 11:39:41 följande:
Då tillhör du en minoritet, jag kan bidra med ett tusental filmer där brudar tar 20+ kukar utan några som helst problem.
Min barndomsvän hade även turen att födas med ett rejält paket, enligt honom 21x15, något jag verkligen inte betvivlar då jag en gång såg åbäket när jag råkade gå in på honom och hans ex när dom snuskade sig för några år sedan. Denna kille har varit med väldigt många tjejer och enligt honom så är det bara ett fåtal som inte har kunnat ta hela efter ett bra förspel eller en bit in i akten.
Jag är ingen minoritet det finns massor av kvinnor som föredrar en normal kuk framför en stor kuk, det är inget konstigt.
Tusentals filmer med vad, amatörer eller porrskådisar?
Du kallar din kompis kuk för åbäke, riktigt charmerande.
Jag lyckad alltid stöta på män med stora kukar, det verkar vara mitt öde tros att jag föredrar normala, klart det går att få in 21 eller 23 som mitt ex har. Men fortfarande man får tänka sig för alla ställningar funkar inte alltid mycket beror på vart i menscykeln man befinner sig. Absolut anpassar sig kroppen också men fortfarande bara till en viss gräns. Efter fyra år så kunde mitt ex fortfarande inte ta mig bakifrån och sätta på mig brutalt och hämningslöst för det gjorde ont.
De vänner jag har som har stora kukar har inte kommit undan lika lindrigt som din vän. De har blivit ratade för att kukarna är för stora och kvinnorna inte vågat ge sig på det alls eller lagt ner efter att de försökt. Nu är dessa kukar visserligen större än din kompis och några av dem är väldigt grova också. Men jag tror erfarenheterna varierar. Mina vänner har ofta önskat sig mindre kukar så de kan knulla som folk och inte alltid tänka sig för eller behöva förvarna osv. Långt ifrån alla tycker att det är en gåva med stor kuk, det innan den som förbannar det också.
Men precis som med kukar så är fittor också olika djupa och sen finns det ju även kvinnor som älskar när kuken slår i tappen och inte får ont av det på samma sätt utan finner det vara en ren njutning.