Inlägg från: Strul83 |Visa alla inlägg
  • Strul83

Berätta något kul om era katter.

Min pälsboll kan fisa, snarka och gnälla...han jamar högt!!! Får nog skaffa hörselskydd. x) Pepzy är född 2004 och Norskskogskatt/Siames.
  • Strul83

Min pälsboll kan fisa, snarka och gnälla...han jamar högt!!! Får nog skaffa hörselskydd. x) Pepzy är född 2004 och Norskskogskatt/Siames.
  • Strul83

• Strul83

Så söt kisse du har då. Glad När katten ligger på rygg så visar det att katten känner sig helt trygg.

• Strul83
    Diamant skrev 2014-10-07 13:40:42 följande:

Jag hade två katter som låg och sov ihop i sängen, tätt intill varandra. 

Båda var i djup sömn då den äldre släppte en högljudd fis vilken skrämde den yngre katten så mycket att hon hoppade HÖGT upp i luften och började springa innan hon landat igen vilket gjorde att när hon väl landade och tassarna fick fäste så fastnade hon i en filt, ramlade ner på golvet i en hög, paniken gjorde att hon trasslade in sig ännu värre och det slutade med att hon lyckades springa iväg med filten över sig! 

Den äldre katten låg fortfarande kvar i sängen med en chockad blick typ "Vad i h-e hände?" 

Har aldrig skrattat så mycket! 

Hahahahaha aahw..stackars katt SkrattandeFörvånad
Svar på tråden Berätta något kul om era katter.