• sandy861

ångest

Mår riktigt dåligt just nu:( någon mer som gör de och kanske vill snacka av sig lote?

• Svar på tråden ångest
  • Anonym (Ångest ......)

Har med ångest, dag och natt just nu. Tabletter hjälper ej...riktigt jobbigt men vad ska man göra egentligen? Verkar som ingen kan hjälpa en....

• sandy861

Hej började med antidepressiva för 6 dagar sen och metaprolo. Inatt blev de jobbigt blev så varm i kroppen de är så jag märker min ångest kommer. Och inatt va den ännu värre vet inte om de är medicinerna som gör de eller vad. Men varm blir jag som att de brinner. Men nu får ja för mig en massa andra saker också... som att ansiktet svullnar tungan o allt... men de har de inte hgjort men sjuk muntorrhet ligger jag inne med...

• Kejkej91
    sandy861 skrev 2014-10-07 17:58:06 följande:

Hej började med antidepressiva för 6 dagar sen och metaprolo. Inatt blev de jobbigt blev så varm i kroppen de är så jag märker min ångest kommer. Och inatt va den ännu värre vet inte om de är medicinerna som gör de eller vad. Men varm blir jag som att de brinner. Men nu får ja för mig en massa andra saker också... som att ansiktet svullnar tungan o allt... men de har de inte hgjort men sjuk muntorrhet ligger jag inne med...

muntorrheten uppstår väl av tabletterna du tar? 
  • sandy861

Japp de är en av biverkningar. Men ja är en väldig hypokondriker om vi säger så

Svar på tråden ångest