• Anonym (Knäppis)

Tjejer, har ni eller någon tjej ni känner kissat på er i vuxen ålder?

OK, många blir säkert upprörda och jag erkänner att det är något jag går igång på men i och med att man så sällan får uppleva det så hoppas jag det finns några som kan tänka sig svara.

Har ni tjejer kissat på er någon gång i vuxen ålder? Hur gick det till i så fall och hur hemskt tyckte ni att det var? Om det inte hänt er, har det hänt någon väninna till er kanske? Eller en främmande tjej ni sett?

Knäppt intresse, jag vet, men jag rår inte för att jag tänder på det.

• Svar på tråden Tjejer, har ni eller någon tjej ni känner kissat på er i vuxen ålder?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Knäppis) skrev 2014-09-29 15:29:32 följande:

OK, många blir säkert upprörda och jag erkänner att det är något jag går igång på men i och med att man så sällan får uppleva det så hoppas jag det finns några som kan tänka sig svara.

Har ni tjejer kissat på er någon gång i vuxen ålder? Hur gick det till i så fall och hur hemskt tyckte ni att det var? Om det inte hänt er, har det hänt någon väninna till er kanske? Eller en främmande tjej ni sett?

Knäppt intresse, jag vet, men jag rår inte för att jag tänder på det.

Hur många kisstrådar har du egentligen startat här på FL under det senaste året?
    Nöjer du dig inte med dom du redan har startat här på FL?
  • Anonym (Knäppis)
    Anonym (suck!) skrev 2014-09-29 15:31:53 följande:
    Hur många kisstrådar har du egentligen startat här på FL under det senaste året?
    Jag har startat 2. En för kanske ett par år sedan och en annan för nåt år sedan.
    Andra relaterade trådar har i så fall andra startat,
  • Anonym (Men suck,)

Suuuuuuuck du har ALLVARLIGA problem. Sök hjälp. Hur jävla många kisstrådar måste du starta innan du FATTAR att 9 av 10 pers här inne vet vem du är kissenisse.

• Anonym (Britta)

Hatare där. Låt hen få ha sitt bisarra intresse.

Jag kan tyvärr inte bidra med någon spännande historia. Jag kissade ner mig i sömnen en gång. Nykter skall tilläggas. Efter det går jag alltid och kissar innan jag går och lägger mig :)

• Haskel
    Anonym (suck!) skrev 2014-09-29 15:31:53 följande:
    Anonym (Men suck,) skrev 2014-09-29 19:39:09 följande:

Suuuuuuuck du har ALLVARLIGA problem. Sök hjälp. Hur jävla många kisstrådar måste du starta innan du FATTAR att 9 av 10 pers här inne vet vem du är kissenisse.

I och med att du/ni går in och sabbar alla trådar TS startar i ämnet, ges ju inte TS något annat val än att att starta nya.Förvånad

• Anonym (Knäppis)

Tack för att det finns några som inte genast spyr galla över mig.

Finns det några som råkat ut för att kissa på sig och kan berätta om det?

• Anonym (Knäppis)

• Anonym (Fy)

Jag har gjort det två gånger. Första gången kissade jag i sängen när jag sov. Vaknade av att det rann. Var nitton och bodde hemma hos föräldrarna. Fick tyst byta lakan och försöka skrubba madrassen medan tårarna rann för jag var så trött och less.

Andra gången var ute på krogen faktiskt. Var ute med några tjejkompisar och vi drack (var dock inte särskilt berusad) och vi dansade. Blev så där akut kissnödig som man kan bli när man dricker alkohol. Sa till en kompis som jag dansade med att jag bara skulle på toa, men när jag knipande gick iväg så råkade någon knuffa mig i ryggen på dansgolvet och då började det rinna och det fanns inte en chans att stoppa det. Jag har aldrig skämts så mycket som jag gjorde då. Kände hur jag blev alldeles röd i hela ansiktet och tårarna brände i ögonen. Vet inte om någon såg, men jag hann se att det blivit en pöl på golvet innan jag rusade till garderoben och lämnade stället. Grinade hela vägen hem. Jag berättade aldrig för någon att det hände och skäms fortfarande.

• manfrsthlm
    Anonym (Fy) skrev 2014-09-30 10:37:06 följande:

Jag har gjort det två gånger. Första gången kissade jag i sängen när jag sov. Vaknade av att det rann. Var nitton och bodde hemma hos föräldrarna. Fick tyst byta lakan och försöka skrubba madrassen medan tårarna rann för jag var så trött och less.

Andra gången var ute på krogen faktiskt. Var ute med några tjejkompisar och vi drack (var dock inte särskilt berusad) och vi dansade. Blev så där akut kissnödig som man kan bli när man dricker alkohol. Sa till en kompis som jag dansade med att jag bara skulle på toa, men när jag knipande gick iväg så råkade någon knuffa mig i ryggen på dansgolvet och då började det rinna och det fanns inte en chans att stoppa det. Jag har aldrig skämts så mycket som jag gjorde då. Kände hur jag blev alldeles röd i hela ansiktet och tårarna brände i ögonen. Vet inte om någon såg, men jag hann se att det blivit en pöl på golvet innan jag rusade till garderoben och lämnade stället. Grinade hela vägen hem. Jag berättade aldrig för någon att det hände och skäms fortfarande.

haha...då e du bränd där då
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Knäppis) skrev 2014-09-30 08:35:07 följande:

Ja,som liten bebis!

Svar på tråden Tjejer, har ni eller någon tjej ni känner kissat på er i vuxen ålder?