vill jobba hemifrån!! SNÄLLA hjälp mig
fan skrev en halv roman klicka fel så rutan försvann!! shiit aja då skriver jag om nu! ha ha
Dagmamma eller annat dagis under fram till Februari?
Tycker inte du skall behöva känna dig pinsam eller tycka det är jobbigt, sånt här ingår i livet och ett förhållande, om 5 år kanske han blir sjuk ett kortare tag eller om 10 år blir arbetslös en period då hjälper ju du till lite extra än normalt, så äsh man får hjälpa varandra både i tråkiga som bra tider :) istället kanske du kan stilla din
ågren med att göra lite extra hemma göra det lite extra fint så det syns att du gör nåt samt att han ser det, då kanske det kan kännas lättare för dig, avlasta honom lite mer nu kanske!?
Har du kikat på platsbanken? jag gjorde en snabb sökning på "distans" och fick upp en del säljjobb men möjlighet att jobba hemifrån! samt sök på "distansjobb hemifrån" i google så hittar du en del länkar som e värda att kika in på!
www.arbetsformedlingen.se/4.38a41afd11d99fbdb65800016.html
www.careerjet.se/distans-jobb.html
Lycka till!!
Förresten kom jag på! kvällsjobb elr helg jobb kan ju bli en win win ju!
Gå runt till livsmedelsbutiker, video, pizzerior m.m sånt som har kvälls elr helgöppet! kan ju funka som del/helg som kassörska på Biltema/Jula, Ikea vad som typ! ta dig runt och fråga personligen eller ring runt!