bonusbarnbarn
Nej de hade varit isär i 16 år när vi träffades. Problemet var nog, enlgit andra och faktiskt även min särbo, att de fortsatte på ett vis leva som en familj trots att de gått isär. De hade aldrig några långa alvarliga relationer någon av dom. Utan fortsatte umgås som vänner ihop med barnen. Jul, åkte på semester mm mm. Så träffade han mig, helt plötsligt blev det ju annorlunda, och han ville ajg skulle vara med de gånger de gjorde saker. jag var välkommen på nåder. Barnen var stora när vi träffades, 17 och 19, ändå tog både ex och ett av barnen som självklart att de skulle fortsätta som innan, och jag skulle få vara med de gånger de tillät. När min särbo sa ifrån att han det var mig han levde med nu och att han gärna fortsatte vara kompis med sitt ex men att det ju blev annorlunda nu, så tog det hus i helvete och de "stängde av" mig helt från sina liv, och min särbo till viss del också. Jag ville vi skulle prata och lösa det, de har bara svarat med tystnad.... Kan inget mer göra.
Då är det enligt barnen Du som kommit in och förstört deras kärnfamilj och förmodligen såg dom det även som otrohet i början också.
Men är du säker på att detta är skälet?
Mina föräldrar skiljdes när jag var 5 år pga att pappa träffade en ny som han sedan gifte sig med och levde några år med. Var inga problem alls för min del.
När jag var vuxen träffade han nästa fru och pga henne träffade jag inte pappa mer. Tyvärr förlorade mitt barn sin morfar då
Så tänk efter en gång till!