Inlägg från: melonen1972 |Visa alla inlägg
  • melonen1972

Guldtacka?

Guld är den bästa investeringen du kan lägga pengarna på!
    De senaste 10 åren så har guld ökat i värde med 400%
    Jag är guldkund och har även möjlighet att få en grym provision från företaget :)
    Å vem säger nej till Guld/Pengar Solig
    Det viktigaste är att man köper/får guld som är 999,9 % rent och 24 karat!
    Ni som vill investera i guld,,, kontakta mig så ska ni få veta hur ni även kan få BETALT genom att investera!
    This is the shit!! Tungan ute

• melonen1972

Inte så farligt faktiskt ;) 
    Jag investerar själv i guld och får betalt av företaget för att fler ska bli kunder... Min lilla hjärna har nog glömt exakt under hur lång tid guldet ökat, MEN betydligt viktigare är ju ändå att man hellre investerar i guld, än att spara pengarna på banken..för det blir man ju inte rik på :) 
    Ha en guldkväll :)

• melonen1972

Å yes..va skönt att du ser strået i mitt öga (felen) men ser inte bjälken i ditt egna ;) Alla kan vi göra fel...TROR jag ...Sorry att jag råkade skriva fel... Vet ändå att guldet är stigande på lång sikt jämfört med papperspengar som sjunker å som trycks å slängs lite hit å dit.
    I Kina rekommenderas varje invånare att köpa guld för 10% av sin lön...DET säger allt för min del.. 

• melonen1972

Finns det nåt bättre än att få betalt för att rekommendera andra deras produkter?
    ALLA Erbjuder /Tipsar/ Rekommenderar nåt VARJE DAG utan att få betalt... Så varför så skulle det inte vara seriöst att få nåt för det man gör ändå? Gäller bara att hitta rätt företag!
    Oavsett, så är Guld den bästa investeringen pga inflation mm.. Långsiktigt, Kortsiktigt..spela roll..Hellre det än det fjuttiga man får på banken...ni vet..det som kallas ränta..Skrikandes

Svar på tråden Guldtacka?