• Johanna576

Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!

Som rubriken säger så har jag så förbaskat tråkigt... Har nyligen blivit sambo i Jakobsberg och känner ingen!! (förutom sambons vänner)

Ikväll är han ute med en vän och jag känner mig såååå ensam och bedrövlig! Jag vill också ut och roa mig.. måste ju finnas fler?! kom och bli min vän.. kom bara :)

• Svar på tråden Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!
  • Ivan52x53

Du är definitivt inte ensam, jag är en 15-åring som känner mig precis som du gör!

• Johanna576

Vad roligt att du svarar! Jag vill också vara 15 igen :) känner mig som en urtråkig, gaggig 28-årig morsa numer :D
    Vart i sthlm bor du?

• Dududu

Hade jag bott kvar i Sthlm hade jag troligvis varit i precis samma tankebanor som du. Det är jag iofs nu också, fast några mil norrut! :'D

• gröngölingsboken

Jag hade inte haft något emot att lära känna lite nytt folk. Men du kanske helst vill hitta väninnor, inte manliga vänner?

• Johanna576

ivan52x53: vad gör man som 15-åring numer? Hoppas du tar hand om dig bättre än vad jag gjorde när jag var 15 :) vill du ha sällskap, hjälp osv så skicka gärna ett mess, ställer gärna upp med lite vägledning samtidigt som jag får drömma mig lite tillbaka :) Är gärna din vän trots åldersskillnaden :D

Dududu: vart befinner du dig nu? jag bodde mer söderut, i lilla, lilla Strängnäs :D fast det är sååå mycket större här så känner jag mig tusen gånger mer ensam.. usch, vill inte flytta tillbaka men det är inte kul! hoppas på ett jobb här snart och förhoppningsvis lite egna vänner, eller kanske härigenom :D

Gröngölingsboken: Inget illa menat men kvinnliga vänner är nog det jag behöver mest :)

• Johanna576

designsnubbe: hahahha jag hade inte haft nåt emot det men jag vill gärna vara sambo imorgon också!! :D
    Har såklart som kvinna och dramaqueen gjort en grej av det såklart att gå ut med en kille i det läget skulle nog inte uppskattas (gissar jag på) :D

• designsnubbe

Nej jag vet, sa att Jag Också är superuttråkad. Vill gå ut o ta en öl...och..i bästa fall... strula...med nån singel...på söder... :))

Svar på tråden Finns det ingen i Stockholmsorådet som har lika tråkigt som jag?!