• Velouria

Radera meddelanden

Hur raderar man meddelanden i inbox i den "nya" FL?

JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Svar på tråden Radera meddelanden
  • Velouria

Hallå!! Hur oseriösa kan ni bli på FL egentligen? Jag frågar hur man tar bort meddelanden från inboxen! Varför svarar ni inte?

Dessutom, det står det en etta på inboxikonen som om det finns ett oläst meddelande, men när jag går in i inboxen så ser jag att alla meddelanden faktiskt är lästa. Den här ettan försvinner inte. Den är väldigt störande eftersom den är där hela tiden!

• LiKrig

Jag undrar också hur man tar bort meddelanden. Fick gå in via gamla sajten och göra det.. 

Crea Diem
  • FDFMGA
    Velouria skrev 2014-10-04 09:52:52 följande:

Hallå!! Hur oseriösa kan ni bli på FL egentligen? Jag frågar hur man tar bort meddelanden från inboxen! Varför svarar ni inte?

Dessutom, det står det en etta på inboxikonen som om det finns ett oläst meddelande, men när jag går in i inboxen så ser jag att alla meddelanden faktiskt är lästa. Den här ettan försvinner inte. Den är väldigt störande eftersom den är där hela tiden!

Det går nog inte, utan man måste gå in på gamla Familjeliv och radera i inboxen där, dessutom funkar det inte att markera och radera utan man måste klicka upp varje enskilt "älskvärt" meddelande och klicka på radera - men då försvinner det även från nya Familjeliv.

Länk

gamla.familjeliv.se/
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Velouria

Tack för att åtminstone ni svarade.

• Velouria

Äntligen borta!

• Noname00

Undrar också hur man tar bort medelanden kan ingen tala om hur man gör på nya FL?

• Aniiee
    Noname00 skrev 2014-11-30 16:11:44 följande:

Undrar också hur man tar bort medelanden kan ingen tala om hur man gör på nya FL?

Nej, det kan ingen, helt enkelt för att det inte går.
  • Sephrenia89

Åh Tack... blev galen innan jag hittade denna tråd, så jäkla kasst.

Svar på tråden Radera meddelanden