Inlägg från: Anonym (Bi-babe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bi-babe)

Varför?

Jag tycker inte att det stämmer men så är jag inte heller inblandad det minsta i gay/bivärlden, de tjejer jag flirtar och flingar med träffar jag på i mitt dagliga liv. Är feminin, vältränad och modeintresserad och har inga större problem att hitta likasinnade faktiskt. Jag är utåtriktad och rätt flirtig mot de flesta så det brukar visa sig snabbt vilka som svarar på detta :) enligt min erfarenhet så är det inte ovanligt med kjoltjejer som tänder på andra sådana. De mer butchiga/sportiga ser jag inte nästan ens, de är inte intressanta för mig på det sättet.

• Anonym (Bi-babe)
    Anonym (Femmefatale) skrev 2014-10-04 21:57:21 följande:

Ja... Alla har väl en poäng i det dem säger. Bara för att jag upplever det så och utav erfarenheter tycker så, så betyder det inte att det inte finns femmes där ute :)

Och ni som fått chansen att vara med en femme, lyckos er :)

Vampyria2: du har en poäng i det du säger, för att som många andra sagt tidigare så finns det ju femmes men eftersom att de är femmes så är det svårt att veta om de är gay/bi pga. Alla sterotyper.. Som mig själv personligen... Alla tror automatiskt att jag är hetero och frågar ifall jag har träffat/träffar någon kille eller inte..

Bi-babe: wow.. Önskar jag kunde vara så modig som dig, men skulle aldrig våga vara flörtig med vem som helst, och det beror säkert också på att jag ej är öppet bi.

Nja, till en början så är det nog så att jag gillar att umgås, skoja och ha roligt men det mer uttalade flirtandet kan komma lite efter det när det blir tydligt vilka som liksom börjar jaga mig :) I det läget kan jag verkligen bli förvånad över vilka det oftast är när det gäller tjejer - i stort sett alltid de snyggaste alfa-tjejerna, de som man förväntar sig är superheteros. Så man kan aldrig veta förrän man får eller inte får ett gensvar.

Mina närmaste vänner känner till min läggning, annars flyger jag under radarn vilket jag föredrar. Jag skulle inte vilja diskutera vad andra människor gillar sexuellt, vad jag går igång på är min ensak tycker ju jag. Fast är man observant så ser man ju lätt hur jag är, så jag tror inte att jag direkt behöver komma ut för en del ;)
  • Anonym (Bi-babe)
    Anonym (Femmefatale) skrev 2014-10-04 23:37:32 följande:

Det låter som om du har en hel del erfarenheter, hur gammal är du?

Hahah oj då, du måste ha något som intresserar dessa kvinnor, i och med att de jagar dig ;p

Håller med dig helt och hållet. Tycker inte att vem som helst ska veta mycket om mitt privatliv.. Men mina syskon och bästa vänner vet, tkr det räcker :)

Jag har haft ett långt förhållande så jag har nog inte så många sådana erfarenheter egentligen men det är ju ett ständigt attraktionsspel som körs, jag tycker ju oftast att det är väldigt roligt. Och när man har bitendenser så gäller det ju ofta båda könen???? jag är 32.

Ja, jag har undrat lite vad det är, jag vet ju inte själv vad det är de gillar???? Det brukar vara tilltagande med, att ju mer man lär känna folk ju mer intresse blir det. Men jag brukar vara lite tydlig med vad jag vill så att det inte blir jobbigt t ex på jobbet.

Javisst, en del kan vara rätt nyfikna och då kan det vara lite kul att retas lite. Med de nära är det skillnad, precis.
  • Anonym (Bi-babe)

Vad konstigt det blev med alla frågetecken....

Svar på tråden Varför?